مولتی مدیا چیست

مولتی مدیا چیست؟

مولتی مدیا (Multimedia) در لغت به معنی چند رسانه ای است. واژه چند رسانه ای در صنایع مختلف معانی متفاوتی دارد. به عنوان مثال در خودرو سیستم چند رسانه ای به معنی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است که امکان پخش تصاویر، فیلم، موزیک، اتصال به موبایل، اتصال به اینترنت و بسیاری موارد دیگر را دارد.

به عبارتی سیستم مولتی مدیا قابلیت پخش صدا، تصویر، فیلم و غیره را با بهره گیری از امکانات مختلف به همراه دارد. در صنعت بازاریابی و تبلیغات چند رسانه ای به معنی محتوا و متنی است که از هماهنگی و ترکیب اجزای مختلفی مانند متن، صوت، تصویر، ویدئو، انیمیشن، تصاویر متحرک و غیره به وجود آمده است. امروزه محتوای چند رسانه ای قابلیت ضبط و پخش، نمایش و تعامل با کاربران را دارد.

همه ما در طول روز با تکنولوژی مولتی مدیا سر و کار داریم، اگر چه چند رسانه ای واژه جدیدی به حساب می آید و لیکن کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. در این میان دستگاه های چند رسانه ای مانند سیستم مولتی مدیای یک خودرو قابلیت تجربه محتواهای چند رسانه ای را دارند.

انواع امکانات و قابلیتهای صوتی، تصویری، اینترنتی و غیره توسط آنها قابل اجراست. از طرفی می توانید سیستم را به موبایل و سایر وسایل الکترونیکی متصل نمود و یا با اتصال به اینترنت و یا فعال کردن بلوتوث کارهای مختلفی انجام داد. در صنعت تبلیغات و بازاریابی مولتی مدیا به انواع محتواهای چند رسانه ای اطلاق می شود که در طراحی وب سایت، تولید محتوا، رپورتاژ و یا آگهی های تبلیغاتی بکار می رود.

در ادامه به بررسی کاربردها و مزیت های استفاده از سیستم های چند رسانه ای در صنعت بازاریابی و تبلیغات پرداخته و یکی از شرکتهای برتر خدمات کسب و کار که دارای تجربه زیادی در بکارگیری تکنولوژی چند رسانه ای دارد را به شما معرفی می نمائیم.

ابزارها و کاربردهای مولتی مدیا

کاربرد مولتی مدیا در تبلیغات

امروزه مولتی مدیا در تبلیغات کاربردهای زیادی داشته و در انواع کمپین های تبلیغاتی، طراحی وب سایت و تولید محتوا بکار می رود. برنامه های شبیه سازی و انیمیشن های متحرک از دیگر کاربردهای چند رسانه ای بشمار می آیند.

بازی های کامپیوتری که ساخته می شود مبتنی بر تکنولوژي چند رسانه ای است. بدین ترتیب مشاهده می کنید که انواع محصولات چند رسانه ای بطور روزمره توسط ما مشاهده و یا مورد استفاده قرار می گیرند. شبکه های مجازی، وب سایتها، کمپین های تبلیغاتی دیجیتال و انواع برنامه های چند رسانه ای بطور گسترده از سیستم مولتی مدیا بهره مند می شوند.

شاید بتوان گفت که بدون استفاده از تکنولوژی چند رسانه ای نمی توان به تبلیغات و بازاریابی نوین پرداخت. به عنوان مثال شما یک ویدئو یا استوری در اینستاگرام مشاهده می نمائید که همزمان از تصویر، صوت و متن برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطب استفاده می نماید. این یک نمونه بارز از تبلیغات مولتی مدیا است که بطور روزمره اجرا می شود.

استفاده از مولتی مدیا در تبلیغات و بازاریابی

اگر برای طراحی وب سایت، طراحی اپلیکیشن و انواع برنامه های کاربردی، تبلیغات در شبکه های مجازی، تبلیغات آنلاین، ساخت تیزر، تولید محتوای صوتی و تصویری، ویدئو مارکتینگ و یا پکیج های تبلیغاتی خود نیاز به خدمات مشاوره تخصصی دارید، به آژانس خدمات کسب و کار راحت کد Rahatbin مراجعه نمائید. راحت کد با برخورداری از تیم حرفه ای و متخصص در امور مولتی مدیا و دیجیتال مارکتینگ بهترین پیشنهادها و مناسب ترین قیمتها را به شما ارائه می نماید.

کاربرد مولتی مدیا در طراحی سایت

یکی دیگر از کاربردهای مولتی مدیا در طراحی وب سایت است. امروزه دیگر طراحی سایت تنها مبتنی بر تصاویر ثابت، امری منسوخ بوده، لذا برای طراحی سایت از انواع روشها و تکنیکهای چند رسانه ای استفاده می شود.

طراحی صفحه اصلی متحرک، امکان پخش تیزر و نمایش های ویدئویی و سایر محتواهای چند رسانه ای در طراحی سایت موجب جذاب تر شدن آن می گردد. سازمانهای موفق از انواع تکنیک های چند رسانه ای برای طراحی سایت و افزایش تعاملات با کاربران و مخاطبان استفاده می نمایند.

با اینکار کاربران بیشتری جذب شده و وب سایت حرفه ای خواهید داشت. موشن گرافیک از دیگر مواردی است که مولتی مدیا در آن نقش پر رنگی دارد. با استفاده از تکنولوژی چند رسانه ای می توان بیشترین تاثیر را بر مخاطب داشت. فرض کنید یک آگهی تبلیغاتی در روزنامه چاپ شده است. در این آگهی ممکن است از تصاویر جذاب، متون ساده و روان و طراحی گرافیکی حرفه ای استفاده شده باشد. بیننده تنها می تواند تکنیک های بکار رفته در آن را مشاهده نماید.

حال در نظر بگیرید که یک برنامه مولتی مدیا با انواع ارتباطات صوتی، تصویری، متون و امکان تعامل با مخاطب نمایش داده شود. کدامیک تاثیر بیشتری بر روی بیننده دارد. تکنولوژی چند رسانه ای با بهره گیری از انواع سیستم های ارتباطی سعی در افزایش و ارتقا ارتباطات با مخاطب دارد. بدیهی است که تاثیر بیشتری نیز بر روی وی خواهد داشت.

آژانس خدمات کسب و کار راحت کد Rahatbin با داشتن تیم های تخصصی در زمینه های مختلف از جمله طراحی وب سایت، طراحی کمپین های تبلیغاتی، مدیریت شبکه های اجتماعی و غیره خدمات کاملی به مشتریان ارائه می نماید.

با راحت کد حداکثر استفاده از مولتی مدیا را برده و لذت تکنولوژی پیشرفته چند رسانه ای را احساس کنید.

آژانس خدمات کسب و کار راحت کد، دارای تیم های تخصصی در طراحی وب سایت، استفاده از تکنولوژي مولتی مدیا، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و اجرای دیجیتال مارکتینگ دارد. اگر می خواهید تبلیغات تخصصی و حرفه ای داشته باشید توصیه می شود از خدمات آژانس خدمات کسب و کار راحت کد Rahatbin بهره مند شوید.

انواع خدمات مولتی مدیا حرفه ای در طراحی سایت و ساخت تبلیغات بکار گرفته می شود. راحت کد هر آنچه برای بازاریابی و تبلیغات احتیاج دارید، را برای شما فراهم می آورد. راحت کد انواع ایده های جذاب را به شما پیشنهاد می دهد.

بکارگیری تکنولوژی مولتی مدیا در انواع تبلیغات، طراحی وب سایت، کمپین های تبلیغاتی و ساخت موشن گرافیک در آژانس خدمات کسب و کار راحت کد موجب حداکثر رضایت مندی مشتریان آن شده است. افزایش تعاملات با مشتریان و مخاطبان کسب و کار خود را با ایده های ناب و جذاب آژانس خدمات کسب و کار راحت کد تجربه کنید.

مولتی مدیا چیست؟

You May Also Like