انتخاب نام برند - راحت کد

اگر به فکر بقای کسب و کارتان هستید باید کسب و کارتان را با ثبت برند و نام تجاری آغاز کنید. برای اینکار نیاز است که نامی جذاب و قابل ثبت برای فعالیتتان انتخاب نمایید. انتخاب نام برند فرآیندی پیچیده و در عین حال جذاب است.

اگر در این مسیر نیاز به مشاوره داشته باشید میتوانید با کارشناسان راحت کد تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمائید.

8 مورد که برای انتخاب نام برند باید به آن توجه کنید:

1-باید نامی را انتخاب کنید که به راحتی قابل تلفظ باشد.

2-نامی را انتخاب کنید که به راحتی قابل خواندن باشد.

3-در ذهن مخاطبان بماند و فراموش نشود.

4-ترجیحا این نام بهتر است که افراد را به فکر فرو ببرد.

5-جذاب باشد.

6-معنادار باشد.

7-اگر متناسب با کسب وکار شما باشد و این نام ربطی به کاری که انجام میدهید داشته باشد بسیار جذاب تر خواهد بود.

8-این موضوع را در نظر داشته باشید که شما قرار است با این نام فعالیت داشته باشید و مسلما قرار است با این نام تبلیغات انجام دهید. حواستان باشد دامنه و اکانت های شبکه های اجتماعی آن نام قابل ثبت باشد  و از قبل اشغال نشده باشد.

همانطور که گفته شد انتخاب نام برند فرآیند بسیار جذاب و در عین حال پیچیده و زمان گیری است.دلیل این پیچیدگی این است که این نام تا زمانی که کسب و کار شما پابرجاست با شما میماند. پس برای این انتخاب، فرض را بر این بگذارید که قرار است برای نوزاد خود نامی برگزینید. نامی که در شناسنامه فرزندتان ثبت میشود هویت او را نشان میدهد. ثبت برند نیز هویت کسب و کار شما را نمایش خواهد داد.

با توجه به این روند و در نظر گرفتن چندین پارامتر اگر برای انتخاب نام به سوال و یا مشکلی برخوردید میتوانید با آژانس خدمات کسب و کار راحت کد تماس بگیرید.

ارسال درخواست مشاوره طراحی سایت

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش انتخاب نام برند خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.