نقش وسایل نقلیه عمومی در تبلیغات

از سیر تا پیاز تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی که باید بدانید

حتما برای شما هم پیش‌آمده که هنگام سفر درون‌شهری با اتوبوس یا مترو با عکس رب و نوشابه روی شیشه‌های این وسایل نقلیه مواجه شده باشید.

یا شاید در ترافیک‌های شهری توجهتان به‌وسیله نقلیه‌ای جلب شده باشد که پر از تبلیغات رنگارنگ و جذاب است.

بله در این مقاله می‌خواهیم خیلی مفصل راجع به بیلبوردهای متروک شهری یا همان تبلیغات با وسایل حمل‌ونقل عمومی صحبت کنیم.

خب دوست دارید با نقش وسایل حمل و نقل عمومی در تبلیغات بیشتر آشنا بشوید؟ اگر جوابتان یک بله بلند است خواندن این مقاله راحت کد را از دست ندهید.

 

به‌طورکلی تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی به دودسته تقسیم می‌شود:
• تصاویر تبلیغاتی که روی بدنه وسایل عمومی نقاشی یا نصب می‌شوند.
• تبلیغاتی که در محل عبور مسافران در پایانه‌های تاکسی، اتوبوس، قطار یا فرودگاه‌ها قرار می‌گیرند.
تحقیقات نشان داده است به‌طور متوسط هر مسافر مترو یا اتوبوس در تهران تقریبا ۵ دقیقه در انتظار می‌ماند. البته تجربه سبز شدن علف زیر پا در این ایستگاه‌ها برای همه ما خاطره است.
در ترافیک ماندن و شمردن ماشین‌های اطرافمان در شهرهای بزرگ به یک تفریح سالم تبدیل‌شده است. این وسط شما می‌توانید بایک تبلیغ جذاب روی بدنه‌ی اتوبوس کاری کنید که مردم به‌جای نگاه کردن به افق‌های خیلی دور، به شعار تبلیغاتی شما نگاه کنند و حسابی لذت ببرند. (این وسط اگر به استقبال محصولاتتان هم بیایند که چه‌بهتر!)

تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

به‌طورکلی تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی به دودسته تقسیم می‌شود:

تصاویر تبلیغاتی که روی بدنه وسایل عمومی نقاشی یا نصب می‌شوند.

تبلیغاتی که در محل عبور مسافران در پایانه‌های تاکسی، اتوبوس، قطار یا فرودگاه‌ها قرار می‌گیرند.

تحقیقات نشان داده است به‌طور متوسط هر مسافر مترو یا اتوبوس در تهران تقریبا ۵ دقیقه در انتظار می‌ماند. البته تجربه سبز شدن علف زیر پا در این ایستگاه‌ها برای همه ما خاطره است.

در ترافیک ماندن و شمردن ماشین‌های اطرافمان در شهرهای بزرگ به یک تفریح سالم تبدیل‌شده است.

این وسط شما می‌توانید بایک تبلیغ جذاب روی بدنه‌ی اتوبوس کاری کنید که مردم به‌جای نگاه کردن به افق‌های خیلی دور، به شعار تبلیغاتی شما نگاه کنند و حسابی لذت ببرند. (این وسط اگر به استقبال محصولاتتان هم بیایند که چه‌بهتر!)

حالا چه‌کار کنیم که تبلیغاتمان با وسایل حمل و نقل عمومی چشم‌نواز باشد؟

ویژگی‌های تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی

• مختصر و مفید باشد.

• خلاقانه باشد.

• تأثیرگذار باشد.

• از رنگ‌های جذاب تشکیل‌شده باشد.

• گاهی با استفاده از چیستان و معما ذهن مخاطب را دقایقی درگیر کند.

نقش وسایل حمل و نقل عمومی در تبلیغات چیست؟

تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی حسابی به ضرب‌المثل «از دل برود هر آن‌که از دیده رود.» اعتقاددارند، بری همین هم بیلبورد به دست مثل یک بازاریاب خستگی‌ناپذیر در تمام نقاط شهر می‌گردند و بین مردم شهر و تمام اقشار جامعه نام شمارا فریاد می‌زنند.

از این نوع تبلیغات به خاطر فضای زیادی که در اختیاردارند و همچنین ساختار کلی وسایل حمل و نقل عمومی، می‌توان به‌راحتی در طراحی تبلیغات چریکی یا خلاقانه استفاده کرد.

همه‌ی ما تجربه‌ی ساعت‌ها منتظر ماندن پشت چراغ‌قرمز را داریم ، تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی به شما کمک می‌کند تا توجه مخاطبی که عملا هیچ راه فراری را ندارد، جلب کنید. و با یک ایده‌ی جذاب یا یک سوال درست حس کنجکاوی‌اش نسبت به برند یا محصول را تحریک کنید.

برای تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی اقدام کنیم

احتمالا با شناخت نقش وسایل حمل و نقل عمومی در تبلیغات شما هم به فکر سفارش این نوع از تبلیغات افتاده‌اید.

یک راه‌حل برای داشتن تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی این است که شبانه سطل رنگی برداریم و با قلمو به جان اتوبوس‌های شهری بیفتیم.

در این شرایط در فاصله زمانی بین حرکت اتوبوس تا رسیدن به کارواش فرصتی برای دیده شدن دارید.

البته نیاز به این همه زحمت نیست، سایت راحت کد برای این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی راحت شعارهایتان را سوار اتوبوس‌ها و مترو کنید و سالم و سرحال به گوش مخاطب برسانید.

به این ترتیب با استفاده از تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی در بین افراد مختلف شناخته می‌شوید و به اعتبار برند خود اضافه می‌کنید. با راحت کد می‌توانید راه صد ساله را یک شبه بروید.

اگر شما هم به دنبال تبلغات متفاوت و اثربخش تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی هستید با ما تماس بگیرید یا شماره خود را در زیر وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند

تماس با ما

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن، موشن گرافی، تیزر تبلیغاتی، سئو و دیجیتال مارکتینگ، ثبت شرکت و برند خود کافیست با شماره 91001880-021 تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

با راحت کد ، همه چیو راحت ببین !
طراحی سایت راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد