تبلیغات پیامکی

 

«مشترک گرامی، این نامه تا چند ثانیه‌ی دیگر خودبه‌خود از بین می‌رود مگر این‌که…» این‌یکی از جذاب‌ترین شروع‌ها برای یک پیامک تبلیغاتی می‌تواند باشد.

تبلیغات پیامکی و ایمیلی این روزها تبدیل به بخش جدایی‌ناپذیر حوزه‌ی تبلیغات شدند و تقریباً همه‌ی اهالی کسب‌وکار به پررنگ بودن نقش ایمیل مارکتینگ در بازاریابی پی‌بردند.

اما این ایمیل مارکتینگ چیست که عالمی را درگیر خودش کرده است؟ چه نقشی در رونق یک کسب‌وکار دارد؟

اگر دنبال جواب‌های درست‌ودرمان برای سؤالات بالا می‌گردید در این ایستگاه راحت کد توقف کنید تا برایتان از روش‌های بازاریابی پیامکی و ایمیلی بگوییم.

تبلیغات پیامکی چیست و چرا باید به سراغش برویم؟

تبلیغات پیامکی همان‌طور که از اسمش معلوم است تبلیغات مبتنی بر پیامک‌ها هستند.

کسی هنوز پیام‌های تبلیغاتی را نگاه می‌کند؟ این سؤالی است که ممکن است هرکسی از خودش بپرسد.

واقعیتش این است که اگر تبلیغات شما مستقیم به جامعه‌ی هدف ارسال بشود، سروشکل درست و درمانی داشته‌باشد و از ویژگی‌های بصری (در حد بضاعت پیامک منظورمان است) برخوردار باشد؛ قطعاً می‌تواند حسابی به تبلیغات بهتر محصولتان کمک کند.

مجموعه خدمات راحت بـین با آنالیز دقـیـق و منطقه به منطقـه ی مخاطبـین شمـا و با استفاده از لینک سایت،اپلیکیشن، ویدئو و سایر محتوا و صفحات مجـازی و دیجیتال شما از طریق پیامک به صورت انبوه به مشتریـان شمـا پـیام رسانی کـنـد و در کـنــار ســایـر خـدمــات ایـن بـخـش از مـخـاطـبیـن و مـشـتـریان را دنـبـال کـنـد.

تبلیغات ایمیلی

تبلیغات ایمیلی چیست و چرا باید به سراغش برویم؟

حتماً شما هم روزانه یکی دو ایمیل از شرکت‌های مختلف دریافت می‌کنید که در آن‌ها از آخرین محصولشان رونمایی کردند و یا برایتان از آخرین تخفیف‌های فروشگاهشان گفتند.

این نوع بازاریابی ایمیل مارکتینگ نام دارد که اتفاقاً خیلی جذاب و البته ارزان است. (نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی) ایمیل مارکتینگ اگر به شکل صحیح انجام بشود باعث:

• افزایش اعتماد کاربران

• ایجاد ارتباط دوطرفه با مشتری

• تبدیل مشتریان به کاربران وفادار

می‌شود که به‌تدریج باعث روان شدن سیل کاربران به سمت سایت‌تان می‌شود.

نگاهی به نقش ایمیل مارکتینگ در بازاریابی

شما می‌توانید در هر مرحله‌ای از کسب‎وکار با تعریف استراتژی درست از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. مثلاً برای

  • تعریف داستان برند
  • ارسال خبرنامه یا فرم آنلاین نظرسنجی
  • قدردانی و تشکر از مشتریان
  • اعلام آخرین فرصت‌های خرید یا استفاده از تخفیف‌ها
  • تبریک مناسبت‌های مختلف

ارائه‌ی محصولی که کاربر قبلاً مشابهش را خریداری کرده است.

خوب است که به سراغ ایمیل مارکتینگ بروید. همچنین در ایمیل مارکتینگ می‌توانید از امکان معرفی به دیگران هم استفاده کرده و به‌این‌ترتیب یک مشتری وفادار را تبدیل به یک سفیر کوچک برای برندتان کنید.

 

با راحت کد راحت دیده شوید

این روزها از هیچ جز کوچکی از دنیای تبلیغات نمی‌توان به‌راحتی گذشت. حالا که از نقش ایمیل مارکتینگ در بازاریابی آگاه شدید شاید دوست داشته‌باشید خودتان دست‌به‌کار شوید و تبلیغات پیامکی و ایمیل کسب‌وکارتان را شروع کنید.

خبر خوب این‌که لازم نیست زحمت زیادی بکشید کافی است به گروه راحت کد اعتماد کنید. ما اینجا هستیم تا با آنالیز مشتریان شما به شکل منطقه به منطقه، استفاده از محتوای چندرسانه‌ای و با کمک لینک سایت، اپلیکیشن و یا سایر محتواهای صفحات اجتماعی کسب‌وکار شما یک بسته‌ی پیامکی طراحی کنیم. و شاهد افزایش بازدید سایت و فروش شما و به دنبالش رضایتتان باشیم.

البته در راحت کد بازار ایمیل مارکتینگ هم حسابی داغ است. در کمپین ایمیل مارکتینگ راحت ‌بین ما با طراحی استراتژی درست در کنار استفاده از محتوای کاربردی آوازه‌ی کسب‌وکارتان را به بهترین شکل به گوش مخاطبان و کاربران می‌رسانیم.
باور نمی‌کنید؟ یک‌بار امتحانش کنید.

خـدمـات کسب و کـار راحـت بین با یـک برنــامـه‌ی دقـیــق و استـراتــژیـــک بـه دنـبـال کسب بیشتـریـن نتیجـه از کـمپین بـازاریابـی ایمیـلی شمــــاسـت یـکـی از بـخـش هـای مـهـم و اثــرگــذار در دیجیـتــال مـارکتیـنـگ فـرآیـنــد هــای بــازاریـابـی ایمــیـلی است و مـا با ایمــیل مــارکتینـگ سعی در افــزایـش بـهبـود ارتـبـاط دیجیتـالـی شـمـا بــا مـخـاطـبــان داریم.

همین حالا با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن ،موشن گرافی ، تیزر تبلیغاتی ، سئو و دیجیتال مارکتینگ ، ثبت شرکت و برند خود کافیست با شماره 91001880-021 تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

با راحت کد ، همه چیو راحت ببین !
طراحی سایت راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد