با طراحی سایت بازرگانی از رقبا پیشی بگیرید

طراحی سایت بازرگانی

در دنیای امروز که در آن یک پایمان در فضای مجازی است و پای دیگرمان در دنیای واقعی، هر کسب‌وکاری نیاز دارد تا برای دیده شدن، در فضای دیجیتال هم فعالیت داشته باشد. فعالیتی که تا حد زیادی به کسب‌وکار اعتبار می‌بخشد و باعث می‌شود مشتریان بیشتری جذب شوند.

این روزها شرکت‌های بازرگانی برای انجام بسیاری از فعالیت‌هایشان به حضور در فضای دیجیتال نیاز دارند. بنابراین طراحی سایت بازرگانی یکی از ضروریاتی است که این کسب‌وکارها نباید آن را نادیده بگیرند.

اگر می‌خواهید بدانید که چرا طراحی سایت بازرگانی اهمیت دارد با این مطلب کوتاه همراه ما باشید تا خیلی ساده و سریع جوابتان را بگیرید.

تیم حرفه‌ای طراحی سایت راحت‌بین در کنار شماست تا یک سایت بازرگانی حرفه ای و ارزان داشته باشید. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

هدف از طراحی سایت بازرگانی چیست؟

شرکت‌های بازرگانی معمولا در یکی از دو زمینه‌ی زیر فعالیت می‌کنند:

1. خدمات مربوط به واردات کالا و ترخیص کالا را انجام می‌دهند.

2. در زمینه‌ی شبکه‌ی فروش داخلی و واردات کالا فعالیت دارند.

شما در هر کدام از این زمینه‌ها که فعالیت داشته باشید، بدون شک برای اعتبار بخشیدن به کسب‌وکارتان و معرفی بیشتر و بهتر توانمندی‌ها، تخصص و تجربیاتتان نیازمند طراحی سایت بازرگانی هستید.

فرقی نمی‌کند که یک شرکت خصوصی دارید و یا دولتی، در هرصورت داشتن سایت بازرگانی به شما کمک می‌کند تا برندتان را بهتر به دیگران معرفی کنید.

مزایای طراحی سایت بازرگانی چیست؟

یک سایت بازرگانی وجهه‌ی بهتری به کسب‌وکارتان می‌بخشد و باعث می‌شود مشتریان به شما با دید بهتری نگاه کنند. چراکه داشتن سایت به مشتری این اطمینان را می‌دهد که شما با تکنولوژی روز آشنا هستید و به مشتریانی که در فضای مجازی فعال‌اند اهمیت می‌دهید.

2. طراحی سایت بازرگانی به کسب‌وکارتان اعتبار می‌بخشد. بخش «درباره‌ی ما» و «تماس با ما» در سایت، کاربران را مطمئن می‌کند که با یک شرکت واقعی و معتبر در ارتباط‌اند.

3. وب‌سایت بازرگانی به شما کمک می‌کند تا محصولاتتان را بهتر و کامل‌تر معرفی کنید و از شبکه‌ی فروش و همین‌طور خدمات پس از فروش‌تان بگویید تا مشتری اطلاعات کامل‌تر و دقبق‌تری نسبت بهکسب‌وکارتان پیدا کند.

4. طراحی سایت بازرگانی دو زبانه این امکان را به شما می‌دهد تا علاوه‌بر مشتریان داخلی، مشتری‌های خارجی را هم به کسب‌وکارتان جذب کنید.

5. با نمایش سوابق‌تان در سایت بازرگانی می‌توانید این اطمینان را به مشتری بدهید که با یک شرکت معتبر و حرفه‌ای طرف هستند.

6. با معرفی محصولات و خدماتتان در فضای مجازی می‌توانید اعتبار برندتان را بیشتر کنید.

7. طراحی سایت بازرگانی باعث می‌شود نسبت به رقبایی که هنوز وارد فضای دیجیتال نشده‌اند یک قدم جلوتر باشید.

با راحت‌بین RahatBin راحت دیده شوید

همان‌طور که گفتیم حضور در دنیای دیجیتال  یکی از ضرورت‌های مهمی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت از طرفی حساسیت‌های مربوط به طراحی سایت بازرگانی نشان می‌دهد که نباید این کار را به دست هر کسی سپرد.

اولین مرحله در طراحی سایت بازرگانی شناخت مشتری و بررسی نیازهایشان است. بعد از آن باید تم و تصاویر سایت را با توجه به زمینه‌ی کاری شرکت انتخاب کرد. علاوه‌بر این‌ها به احتمال زیاد سایت به برنامه‌نویسی و توسعه‌ی فنی هم نیاز داشته باشد.

اطلاعات مربوط به شرکت باید دقیق وارد شود و صفحه‌آرایی سایت با این اطلاعات هم‌خوانی داشته باشد. در نهایت نوبت می‌رسد به بررسی سایت از لحاظ کیفیت! در صورتی که همه‌ی موارد با موفقیت انجام شده باشد یعنی زمان تحویل سایت فرا رسیده است.

خبر خوب اینکه آژانس راحت کد بارها و بارها این مراحل را پشت سر گذاشته است و به پشتوانه‌ی این تجربیات می‌توانید به شما اطمینان دهیم که طراحی سایتتان را به بهترین شکل انجام خواهیم داد.

ارسال درخواست مشاوره طراحی سایت

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatcode.com

تماس:

021-91001887

تماس با ما