طراحی سایت شهرداری چه ضرورتی دارد؟

طراحی سایت شهرداری

شاید با خودتان فکر کنید شهرداری، کسب‌وکار محسوب نمی‌شود و برای همین به سایتی هم احتیاج ندارد اما تصور کنید کسی می‌خواهد بداند مراحل گرفتن مجوز ساخت‌وساز چگونه است؟ با مثلاً می‌خواهد مشکلی مثل نداشتن پلاک را به شهرداری گزارش بدهد. این فرد باید چکار کند؟

اولین راهی که به ذهنمان می‌رسد این است که باید پاشنه‌ها را وربکشد و به ساختمان شهرداری مراجعه کند.

اما ساده‌ترین راه چیست؟ ساده‌ترین و در عین حال بهترین راه مراجعه به سایت شهرداری است! اینجاست که مسئله‌ی طراحی سایت شهرداری اهمیت پیدا می‌کند.

در واقع شهروندان یک شهر کاربر بالقوه‌ی سایت شهرداری هستند. همین موضوع، اهمیت طراحی سایت شهرداری را بیشتر می‌کند.

اگر شما هم به فکر طراحی یک سایت برای شهرداری هستید کافیست این کار را به راحت‌بین RahatBin بسپارید تا در کمترین زمان سایتی با کیفیت به شما تحویل دهد.

هدف از طراحی سایت شهرداری چیست؟

شهرداری یک نهاد اجرایی محلی است که وظایف متعددی را برعهده دارد، وظایفی مثل پاکیزه نگهداشتن شهر، جمع‌آوری پسماندهای شهری، صدور مجوز ساخت‌وساز، دریافت عوارض شهرداری و… .

طراحی سایت شهرداری این امکان را به شهروندان می‌دهد تا از اخبار جدید این سازمان مطلع شوند و از خدمات مختلف شهرداری بدون مراجعه‌ی حضوری بهره ببرند.

کاربرد و مزایای طراحی سایت شهرداری چیست؟

1. با طراحی سایت شهرداری می‌توان اطلاعات جغرافیایی شهر را به‌صورت کامل و دقیق نشان داد. چون کاربران سایت شهرداری فقط شهروندان نیستند، مسافران و توریست‌ها هم برای آگاهی پیدا کردن از اطلاعات مختلفی مثل آدرس مکان‌های دیدنی، بیمارستان‌ها و… نیاز به مراجعه به سایت شهرداری دارند.

2. می‌توان در سایت شهرداری، تصاویری از مناطق مهم شهر را به‌صورت آرشیو قرار داد تا توریست‌ها قبل از سفر بتوانند با شهر بیشتر آشنا شوند.

3. طراحی سایت شهرداری مراجعه‌ی حضوری را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و از مصرف بیش از اندازه‌ی کاغذ پیشگیری می‌کند.

4. با در نظر گرفتن بخشی به‌عنوان نظرسنجی مردمی، افراد می‌توانند با مقامات شهرداری به‌راحتی ارتباط برقرار کنند تا از مشکلاتشان بگویند و خدمات و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

5. با طراحی سایت شهرداری امکان پرداخت عوارض شهرداری برای مردم ساده‌تر می‌شود.

6. طراحی سایت شهرداری امکان پشتیبانی 24 ساعته را فراهم می‌کند. به این ترتیب شهروندان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شهرداری ارتباط برقرار کنند.

7. در نظر گرفتن امکان جستجوی پیشرفته در طراحی سایت شهرداری باعث ایجاد یک تجربه‌ی کاربری خوب می‌شود مسئله‌ای که میزان بازدید از سایت و رضایت کاربران را افزایش می‌دهد.

ویژگی های مهم در طراحی سایت شهرداری

1- طراحی وب سایت منحصر به فرد و اختصاصی

2- صفحه اصلی هدفمند و اختصاصی

3- صفحه تماس با ما فوری و اختصاصی

4- تقویم رویدادها های مهم

5- گالری تصاویر سایت

6- اپشن های خاص سایت شهرداری برای تعامل بیشتر کاربر ماننده شبکه های اجتماعی، انجمن های گفتگو، نظرسنجی، امکان ارسال فرم، جستجوی داخلی و …

مراحل طراحی سایت شهرداری در راحت‌بین:

1. ثبت دامنه انتخا شده‌ی شما

4. طراحی قالب سایت با توجه به سلیقه و نظر مشتری

5. تست اولیه قالب اماده شده و بارگزاری تصاویر و محتوای ارسالی از سمت مشتری در سایت

6. تست و دیباگ سایت

7. آموزش کار با پنل مدیریت سایت همراه با مشاوره های رایگان محتوا و سئو

8. پشتیبانی دائمی سایت بعد از تحویل

با راحت کد راحت دیده شوید

با توجه به این که سایت شهرداری برای دسترسی عموم مردم طراحی می‌شود لازم است که در زمان طراحی سایت به امکانات متنوع و همین‌طور تجربه کاربری مناسب توجه داشته باشید.

اگر در فکر طراحی سایت شهرداری هستید و نمی‌دانید کار را باید از کجا شروع کنید پس بهتر است همه چیز را به راحت کد بسپارید.

راحت‌بین RahatBin پا پشت سر گذاشتن تجربیات بسیار در زمینه‌ی طراحی سایت می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل به هدفتان برسید.

تماس با ما

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatcode.com

تماس:

021-22741533

ارسال فرم درخواست مشاوره رایگان