چرا طراحی سایت دانشگاهی ضروری است؟

طراحی سایت دانشگاهی

دانشجویی را در نظر بگیرید که در حال تحقیق و تفحص در مورد چندین دانشگاه است؛ به‌نظرتان این دانشجو اولین کاری که برای شناخت دانشگاه موردنظرش انجام می‌دهد چیست؟

بله! درست است سراغ یکی از موتورهای جستجو می‌رود تا سایت دانشگاه موردنظرش را پیدا کند! خب اگر یک دانشگاه سایت نداشته باشد چه اتفاقی می‌افتد؟!

پرسیدن ندارد چون کاملاً واضح است که در این صورت اعتبار دانشگاه زیر سوال می‌رود!

شاید فکر کنید داریم زیادی شلوغش می‌کنیم اما باید بدانید که طراحی سایت دانشگاهی یکی از مهم‌ترین مواردی است که مدیر هر موسسه‌ی آموزشی یا دانشگاه باید به آن توجه داشته باشد.

آژانس خدمات کسب و کار راحت‌بین RahatBin با سال ها تجربه و نمونه کارهای موفق در طراحی سایت دانشگاهی می‌تواند در راه کمکتان کند. کافیست با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت دانشگاهی چه کاربردی دارد؟

پیش از هر چیزی خوب است کاربردهای متنوع طراحی سایت دانشگاهی را با هم مرور کنیم:

1. با طراحی سایت دانشگاهی می‌توانید دانشگاه و امکانات و خدماتش را به‌طور کامل معرفی کنید تا افراد به‌سادگی بتوانند با دانشگاه آشنا شوند.

2. با قرار دادن اطلاعاتی مثل نتیجه‌ی جلسات، اردوهای برگزار شده و… می‌توانید افراد را از اخبار دانشگاه مطلع کنید.

3. طراحی سایت دانشگاهی این امکان را فراهم می‌کند تا به‌راحتی اطلاعات مربوط به کلاس‌های ارائه شده، کلاس‌های جبرانی و همین‌طور کنسل شدنِ کلاس‌ها را اطلاع‌رسانی کنید.

4. شما می‌توانید بخشی را به‌عنوان «معرفی استادان» در نظر بگیرید تا دانشجویان با استادانشان بهتر آشنا شوند. جالب است بدانید چنین بخش‌هایی معمولاً بازدیدکنندگان زیادی دارد و به همین دلیل آمار بازدید سایت را افزایش می‌دهد.

5. از دیگر کاربردهای طراحی سایت دانشگاهی فراهم شدن امکاناتی مثل ثبت‌نام دانشجویان، انجام انتخاب واحد، مشاهده‌ی درس‌های ارائه شده، تاریخ امتحانات و… است.

6. با طراحی سایت دانشگاهی می‌توانید امکانی را فراهم کنید تا هر دانشجو پروفایل مخصوص به خود را داشته باشد تا در صورت لزوم برای دپارتمان‌های مختلف مثل بخش آموزش، مدیریت دانشکده و… پیام ارسال کند.

طراحی سایت دانشگاهی چه مزایایی دارد؟

1. با طراحی سایت دانشگاهی استادان و دانشجویان می‌توانند بسیاری از خدمات موردنیازشان را به‌صورت غیرحضوری و آنلاین دریافت کنند.

2. دانشجوبان و استادان بدون مراجعه‌ی حضوری به آموزش می‌توانند از روز و ساعت برگزاری کلاس‌ها مطلع شوند.

3. استادان می‌توانند ارتباط موثرتری با دانشجویان برقرار کنند. از طرفی هر دانشجو با استفاده از پورتال شخصی‌اش می‌تواند با استاد موردنظرش ارتباط برقرار کند. به این ترتیب یک پل ارتباطی قوی بین دانشجو و استاد برقرار می‌شود.

4. با طراحی سایت دانشگاهی این امکان برای دانشجویان فراهم می‌شود تا تکالیفشان را برای استادانشان ارسال کنند و از نمره و آخرین وضعیت درسی‌شان مطلع شوند.

5. با طراحی حرفه‌ای سایت دانشگاهی، انجام بهینه‌سازی و رعایت اصول سئو می‌توان رتبه‌ی سایت را در موتورهای جستجو از جمله گوگل افزایش داد تا افراد بیشتری دانشگاه شما را برای تحصیل انتخاب کنند.

خدمات طراحی سایت دانشگاهی در راحت‌بین

1- چارت سازمانی:

بخش های مختلف چارت سازمانی مانند اداره امور خوابگاه ها، معاونت فرهنگی، معاونت آموزشی اداره دانشجویان و …

2- تماس با دانشگاه:

تقویم آموزشی:

3- پرداخت آنلاین شهریه

4- صفحه قوانین و مقررات

5- صفحه اخبار دانشگاه

6- صفحه گالری تصاویر

7- صفحه تقویم ترمی دانشگاه

 

طراحی سایت برای:

طراحی سایت دانشگاه دولتی

طراحی سایت دانشگاه پیام نور

طراحی سایت داشگاه آزاد اسلامی

طراحی سایت دانشگاه غیر انتفاعی

طراحی سایت دانشگاه علمی کاربردی

طراحی سایت دانشگاه مجازی

با راحت کد راحت دیده شوید

طراحی سایت دانشگاهی یک کار کاملاً اصولی است که به تخصص و مهارت خاصی نیاز دارد، بنابراین اگر برای دانشگاهتان به فکر طراحی یک سایت هستید لازم است کار را به یک متخصص بسپارید.

خبر خوب اینکه ما در راحت‌بین RahatBin با صفر تا صد طراحی سایت دانشگاهی آشنا هستیم و می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا در نهایت سایت دانشگاهتان یک سایت کامل و همه چیزتمام باشد!