با چند کلیک ساده طراحی سایت گردشگری را شروع کنید

طراحی سایت گردشگری

همه‌ی ما دوست داریم زمان سفر و مسافرت از بهترین امکانات استفاده کنیم. اما چطور می‌توانیم بین هزاران هتل و اقامتگاه بومگردی به سراغ بهترینشان برویم؟

تا همین چند سال پیش پاسخ این سوال در صندوقچه‌ی اسرار مارکوپولوهای خانواده قرار داشت. همان‌هایی که با خیال راحت به چهارگوشه‌ی دنیا برای پیدا کردن تجربه‌های جدید سفر می‌کردند.

اما حالا اوضاع حسابی عوض‌شده است و مردم ترجیح می‌دهند برای پیدا کردن اطلاعات دقیق به سراغ سایت‌های گردشگری بروند.

آژانس‌های مسافرتی هم با استفاده از همین تجربه‌ی جمعی، کسب‌وکارشان را آنلاین کردند و برای مسافرها از ویژگی‌های هتل‌ها و خطوط مسافرتی طرف قراردادشان گفتند.

اما برای طراحی سایت گردشگری داشتن همین اطلاعات اندک کافی نیست. برای همین هم در این مطلب به سراغ زیروبم طراحی سایت گردشگری رفتیم و از نکات پنهان ماجرا گفتیم.

کدام کسب‌وکارها باید به طراحی سایت گردشگری چراغ سبز نشان بدهند؟

آژانس‌های مسافرتی

شغل‌های مرتبط با گردشگری مثل هتلدارها یا صاحبان اقامتگاه‌های بومگردی و…

برگزارکنندگان تورهای گردشگری با موضوعات خاص مثل اکو توریسم یا گردشگری سلامت و…

چرا باید به سراغ طراحی سایت گردشگری برویم؟

یک سایت گردشگری خوب می‌تواند:

با نمایش محتوای مناسب و به‌روز در رابطه با جاذبه‌های گردشگری شهرها و مناطق مختلف، یک کاربر ساده‌ی گوگل را به یک مسافر خوشحال تبدیل کند.

درآمد کسب‌وکار شمارا از طریق تبلیغات تورهای مسافرتی و… افزایش بدهد.

از طریق بخش نظرات و به اشتراک‌گذاری داستان‌های سفر و رضایت سایر کاربران از خدمات آژانس و تور مسافرتی، باعث افزایش کاربران فعال و درنهایت افزایش درآمد کسب‌وکار بشود.

با تبلیغ خدمات آژانس و تور به شکل آنلاین و هماهنگ با صفحات مجازی مرتبط با کسب‌وکار، نیاز به سایر روش‌های تبلیغاتی پرهزینه را کمتر کند.

درآمدهای جانبی کسب‌وکار را از طریق بخش‌هایی مثل فروشگاه محصولات و… افزایش بدهد.

یک گروه باتجربه در طراحی سایت گردشگری به چه نکاتی توجه می‌کند؟

بخش‌های فروش و مقایسه‌ی آنلاین:

تمام کاربرها دوست دارند با توجه به بودجه‌شان، از میان چند مورد و گزینه‌ی خاص، بهترینشان را انتخاب کنند. یک گروه طراحی سایت به‌خوبی این نکته را می‌داند و با ایجاد بخش فروش بلیت آنلاین، رزرو هتل و… باکیفیت‌های مختلف هم به صرفه‌جویی در وقت مخاطب کمک می‌کند و هم به‌حق انتخاب کاربرها احترام می‌گذارد.

نکات فنی:

طراحان حرفه‌ای سایت می‌دانند که پرمحتواترین سایت دنیا هم بدون توجه به سئو و الگوریتم‌های گوگل شانس کمی برای دیده‌شدن دارد، بنابراین هنگام طراحی سایت به نکاتی مثل ریسپانسیو بودن سایت، توانایی پاسخگویی سایت به کاربران زیاد در یک بازه‌ی زمانی کوتاه، سئوی سایت و… حسابی دقت می‌کنند.

گرافیک به‌روز و طراحی کاربردی:

در طراحی سایت گردشگری باید به دسترسی کاربرها به بخش‌های مختلف سایت، تنوع در ساختارهای سایت، قالب گرافیکی مناسب بارنگ‌ها و طراحی به‌روز و… توجه ویژه‌ای بشود.

هم‌چنین ایجاد فضا و تالارهای گفتگو برای بیان تجربیات کاربرها از سفر و بخش نظرات و پیشنهاد‌ها، راه‌اندازی یک مجله‌ی گردشگری درون سایت برای تولید و انتشار محتواهای گردشگری به‌روز و به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیوهای مختلف برای جذب مخاطب و… ازجمله نکاتی است که معمولا از چشم طراحان حرفه‌ای سایت‌های گردشگری دور نمی‌ماند.

با راحت کد راحت دیده شوید

بسیاری از کسب‌وکارهای موفق صنعت گردشگری به خاطر بلندپروازی‌شان در طراحی سایت گردشگری و خدمات آنلاین راه صدساله را یک‌شبه طی کردند.

ما هم در راحت کد دوست داریم با سا‌ل‌ها تجربه‌ در زمینه‌های مختلف ازجمله دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن، ثبت برند و… به شما در طی کردن این مسیر کمک کنیم.

چطور؟ کافی است برای طراحی سایت گردشگری از بخش زیر با ما تماس بگیرید.

ارسال درخواست مشاوره طراحی سایت

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatcode.com

تماس:

021-91001887

تماس با ما