طراحی سایت داینامیک چیست؟

طراحی سایت داینامیک

به فکر طراحی سایت داینامیک هستید؟ قصد دارید به سراغ زبان‌های سمت سرور بروید و یا از سیستم‌های مدیریت محتوا برای طراحی سایت استفاده کنید؟

خب باید بگوییم تصمیم خیلی خوبی گرفته‌‌اید. با وجود اینکه سایت‌های استاتیک هنوز منقرض نشده‌اند اما کارایی سایت‌های داینامیک به حدی است که توانسته‌اند حسابی محبوبیت بیشتری نسبت یه سایت استاتیک پیدا کنند.

در ادامه به شما از اهمیت طراحی سایت‌ داینامیک بیشتر خواهیم گفت.

چرا به سایت داینامیک نیاز داریم؟

حتماً می‌دانید وبسایت داینامیک یا پویا سایتی است که امکان تعامل با مخاطب را فراهم می‌کند. امروزه اغلب وبسایت‌ها داینامیک هستند.

با استفاده از سایت داینامیک افراد می‌توانند عکس‌هایشان را آپلود کنند، مقالات مختلفی را از طریق فیدهای خبری بخوانند، کالایی را خریداری کنند، یک محصول دیجیتال را بارگذاری کنند، در یک تالار گفتگو شرکت کنند و بسیاری فعالیت‌های دیگر را انجام دهند.

سایت‌های داینامیک با دو منبع اطلاعاتی کار می‌کنند: 1. سرور (Server) 2. مشتری یا مخاطب (Client) در یک سایت داینامیک کاربر می‌تواند تغییراتی ایجاد کنند و با سایت تعامل داشته باشند.

سایت‌های فروشگاهی بهترین مثال از یک سایت داینامیک هستند چراکه در آن مشتری می‌تواند محصولات را فیلتر و یا سبد خریدش را از محصولات پر کند و به این ترتیب با سایت تعامل داشته باشد.

بنابراین اگر می‌خواهید کاربران سایتتان یک تجربه کاربری خوب داشته باشند پس بهتر است به فکر طراحی سایت داینامیک باشید.

همان‌طور که گفتیم اغلب سایت‌های امروزی داینامیک هستند چراکه امکان تعامل با مشتری را فراهم می‌کند. تنها در صورتی ممکن است به سایت استاتیک نیاز داشته باشید که قصدتان از طراحی سایت فقط ارائه‌ی اطلاعات باشد نه تعامل با مخاطب.

مزایای طراحی سایت داینامیک چیست؟

وبسایت‌های داینامیک عملکرد بیشتری را در اختیار مدیر سایت و کاربر قرار می‌دهد. در این قسممت مهم‌ترین مزایای طراحی سایت داینامیک را با هم مرور می‌کنیم.

ا سیستم‌های مدیریت محتوا که به آن CMS هم گفته می‌شود، نرم‌افزار یا ابزاری است که به شما این اجازه را می‌دهدکه با چند کلیک محتوای موردنظرتان را به سایت اضافه کنید.

در سایت‌های استاتیک برای ساخت یک صفحه‌ی جدید لازم است کدهای HTML را بازنویسی کنید، در حالی که در وبسایت‌های دینامیک این مسئله اصلاً مطرح نیست و با سیستم‌های مدیریت محتوا می‌توانید تغییرات موردنظرتان را بدون بازنویسی کد اعمال کنید.

2. مطمئناً عکس‌هایی که شما در فید فیس‌بوکتان می‌بینید با عکس‌هایی که دوستانتان می‌‌بینند متفاوت است و این تفاوت خبر از وجود یک سایت داینامیک می‌دهد. سایتی که اطلاعاتش را از منابع سمت سرور دریافت می‌کند. الگوریتمی که باعث می‌شود هر کاربر تجربه‌ی منحصربه‌فردی داشته باشد.

3. با طراحی یک سایت داینامیک می‌توانید یک فروشگاه داشته باشید یا تبلیغاتتان را روی سایت بگذارید و خیلی کارهای جذاب دیگر انجام دهید.

4. طراحی سایت داینامیک این امکان را به شما می‌دهد آزمون آنلاین طراحی کنید، پاپ‌آپ بسازید و یا فرم‌های اشتراک ایجاد کنید.

با راحت کد راحت دیده شوید

اگر هنوز هم به فکر طراحی سایت داینامیک هستید اما نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، پس می‌توانید همه چیز را به راحت کد بسپارید.

تیم آژانس تبلیغاتی راحت کد تمام اصول طراحی سایت دینامیک را می‌شناسد و به پشتوانه‌ی تجربیاتش در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند تا به هدفتان برسید.

ارسال درخواست مشاوره طراحی سایت

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatcode.com

تماس:

021-91001887

تماس با ما