با تبلیغات در شبکه های اجتماعی کسب‌وکارتان را رونق دهید

این روزها تقریبا نیمی از مردم کره‌ی زمین برای دیدن اخبار یا سرگرمی بیشتر به سراغ شبکه های اجتماعی می‌روند.

حتی بعید نیست خود شما هم لینک این مطلب را از طریق یکی از دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده‌باشید.

صاحبان کسب‌وکارها هم که معمولاً از هیچ فرصتی برای تبلیغات و تاثیرگذاری روی مخاطب غافل نمی‌شوند، خیلی زود به تأثیر شبکه‌ های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ پی بردند و به سرعت برای تبلیغات بیشتر به این شبکه‌ها کوچ کردند.

اما به نظرتان همه‌ی این کمپین‌های تبلیغاتی موفق بودند؟

اصلاً چرا برای تبلیغات باید از شبکه های اجتماعی کمک بگیریم؟

برای پیدا کردن جواب همراهمان بشوید تا از نقش شبکه های اجتماعی در تبلیغات برایتان بگوییم.

چرا باید به سراغ تبلیغات در شبکه های اجتماعی برویم؟

اگر هرروز یک کالا را ببینید، هوس نمی‌کنید بروید و از چندوچون ماجرا سر دربیاورید؟ نگویید نه که باورمان نمی‌شود!

تبلیغات در انواع شبکه‌های اجتماعی به معنای راه رفتن جلوی چشم مخاطب است، طوری که نتواند چشم از شما و کسب‌وکارتان بردارد.

درعین‌حال این نوع تبلیغات مانند روش‌های دیگر زمان‌بر نیست و همچنین به خاطر ثباتی که دارد، فروش را به شکل مقطعی افزایش نمی‌دهد بلکه با یک‌روند درست و منظم دست کسب‌وکارتان را می‌گیرد و از قله‌ها بالا می‌برد.

و اما نکته‌ی مهم‌تر در رابطه با تبلیغات در شبکه های اجتماعی کم‌هزینه بودن آن است.

درواقع با تبلیغ در شبکه های اجتماعی هرکدام از مشتریان شما تبدیل به یک کمپین تبلیغاتی می‌شود و آن‌وقت است که بازاریابی دهان‌به‌دهان به بهترین شکل می‌تواند موتور فروشتان را روشن کند.

شبکه‌های پرنفوذ اجتماعی در ایران

سایر شبکه ها

social-media

واتس‌آپ، فیس‌بوک، توییتر و… از جمله شبکه‌هایی هستند که می‌توانید برای تبلیغات بیشتر رویشان حساب کنید. هرچند میزان بازدهی آن‌ها ممکن است به‌اندازه تلگرام یا اینستاگرام نباشد.

لینکدین

linkedin

تقریبا بیشتر اهالی کسب‌وکار در لینکدین حساب کاربری دارند و این یعنی شما می‌توانید با خیال راحت کارتان را جلوی چشم حرفه‌ای‌ها قرار بدهید و از نظراتشان استفاده کرده و درعین‌حال شروع به جذب مشتریان حرفه‌ای کنید.

تلگرام

message

کانال‌های رنگارنگ، امکان اشتراک فایل‌ها، امکان ایجاد نظرسنجی، ساخت ربات و… از جمله امکاناتی هستند که می‌توانید در بازار پر رفت‌وآمد تلگرام بهشان دست پیداکنید. به اضافه این‌که تلگرام با وجود چهل‌وپنج کاربر ایرانی بازار شلوغی هم هست و می‌تواند یک تنه کلی مخاطب پروپاقرص برای کسب‌وکارتان ایجاد کند.

اینستاگرام

instagram

طبق آمار، حدود ده تا چهارده میلیون ایرانی در سرزمین اینستاگرام حساب کاربری دارند. کمپین‌های مختلف تبلیغاتی، اینفلوئنسر مارکتینگ، استفاده از هشتگ‌ها، در کنار کابرهای زیاد و البته کم‌هزینه بودن ساخت صفحات و… باعث شده‌است که این شبکه اجتماعی تبدیل به مهره‌ی اصلی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی شود.

مشاوره تخصصی و رایگان تبلیغات در شبکه های اجتماعی

این روزها طراحی یک تبلیغ ساده برای مجله هم سخت است، چه برسد به تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی که راه‌وروش خودشان را دارند.

تیم راحت کد همان تیمی است که مسیر تبلیغات در این دنیای عجیب را می‌داند. ما اول از همه نوع کسب‌وکار شما را بررسی می‌کنیم و بعد از آن باتوجه به مدل کسب‌وکار، یک محتوای متناسب برای اینستاگرام و تلگرا‌م‌تان طراحی می‌کنیم.

محتوا و تبلیغاتی که می‌توانید رویش حساب کنید و مطمئن باشید که پرچم تبلیغات در شبکه های اجتماعی کسب‌وکارتان را به دست می‌گیرد و سروقت و سریع به خط پایان موفقیت می‌رساند.

هزینه ی برندینگ و تبلیغات در فضای مجازی علی الخصوص تبلیغات در اینستاگرام بسیار متفاوت است و باید برای هر کسب و کار توسط کارشناسان راحت کد RahatBin به صورت اختصاصی برای شما بررسی شود.

اینستاگرام و تلگرام پر رفت و آمد ترین بازاری است که شما میتوانید درآن یک تابلوی بزرگ داشته باشید پس اگر میخواهید جلوی مغازه یا رستوران شما صف کشیده شود و یا محصول و خدمات بیشتری در فضای مجازی به مشتریانتان بفروشید و یا هدف شما از تبلیغات در فضای مجازی برندینگ و بیشتر شنیده شدن نام شماست ، درنگ نکنید.

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش تبلیغ در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و … خود کافیست با شماره 91001880-021 تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.