تبلیغات در صفحه اول گوگل

راه و رسم تبلیغات در گوگل را بشناسید

صاحبان کسب‌وکارهای موفق همان اول ماجرا وقتی دارند اولین آجرهای سایت‌شان را روی هم می‌گذارند؛ یک چشمشان هم به رتبه‌ی سایت است تا کم‌کم با تولید محتوای مناسب و رعایت اصول سئو بتوانند خودشان را به بالای جدول برسانند.

نگفته پیداست که طی کردن این روند از کندن کوه بیستون هم سخت‌تر است.

گوگل که خودش می‌داند رسیدن به صفحه‌ی اولش چقدر دشوار است؛ یک راه حل ساده پیشنهاد داده‌است: استفاده از گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل.

از آن‌جایی که گوگل یک دفتر آگهی‌ها وسط میدان ولیعصر ندارد و حسابی مجازی است، باید برای آگهی دادن بهش از اصولی خاص استفاده کنید.

اما اصلا چرا باید به خودمان دردسر بدهیم و به سراغ گوگل و تبلیغاتش برویم؟ اگر دوست دارید بیشتر با واحد آگهی گوگل آشنا شوید و بدانید خدمات گوگل ادوردز شامل چه مواردی است، خوب است که تا پایان این مطلب همراه راحت‌ بین باشید.

گوگل ادوردز یا گوگل ادز چیست و چرا باید به سراغش برویم؟

البته توضیح چگونگی کارکرد گوگل ادوردز کمی دشوار است. اما بیایید ماجرا را حسابی ساده کنیم.

شما یک کسب‌وکار دارید. اگر از ابزارهای یافتن کلمه‌های کلیدی استفاده کنید، متوجه می‌شوید که سایر کسب‌وکارهای مشابه، از چند کلمه‌ی کلیدی خاص استفاده کردند، و به صفحه‌ی اول گوگل رسیدند.

خب شما این کلمات را تقدیم گوگل می‌کنید و ازش می‌خواهید اگر کاربری، این کلمات کلیدی خاص را جستجو کرد سایت شمارا هم با عنوان آگهی در صفحه‌ی اول نمایش بدهد.

البته گوگل این کار را مجانی انجام نمی‌دهد و درازای هر کلیکی که روی آگهی‌ شما انجام شود؛ مبلغی دریافت می‌کند.

مشاوره رایگان تبلیغات در صفحه اول گوگل

اگر با خواندن مزایای زیاد تبلیغات در گوگل وسوسه شدید تا مسیر کسب‌وکارتان را به سمت موفقیت هموارتر کنید، می‌توانید روی کمک بچه‌های راحت کد حساب کنید. چطور؟

ما در راحت کد می‌توانیم دست سایت‌تان را بگیریم و در مدتی حدود 72 ساعت تبلیغ کسب‌وکارتان را در همان صفحه‌ی اول نتایج گوگل بگذاریم.

کاری که از نظر هری‌پاتر هم چیزی شبیه به جادوگری است. و خب کدام کسب‌وکاری است که از کمی جادو و معجزه بدش بیاید؟

 

برای مشاوره رایگان شماره خود را در کادر وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و تبلیغات خود را به صفحه اول گوگل بیاورید.