طراحی سایت شرکتی میانبری برای شناخته شدن

طراحی سایت شرکتی

امروزه برای پا گرفتن یک کسب‌وکار و شناخته شدن در بین مشتری‌ها راه‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارد. از روش‌های سنتی و همچنان کاربردی مثل انواع بنرهای تبلیغاتی و پیامک‌های رنگارنگ تا تبلیغات در رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی، و…در کنار هم مواد اولیه‌ی سالاد تبلیغات کسب‌وکارها را تشکیل می‌دهند.

طراحی سایت شرکتی هم یکی از روش‌های تبلیغاتی به‌صرفه است.

یک سایت شرکتی مناسب علاوه بر این‌که می‌تواند مثل یک نورافکن بزرگ چشم‌ها را متوجه کسب‌وکار شما کند، در درازمدت هم باعث فروش بیشتر و دستیابی به اهداف تعریف‌شده‌ی شرکت می‌شود.

اما مواد لازم برای طراحی سایت شرکتی چیست؟ برای پیدا کردن پاسخ با تیم راحت کد همراه شوید.

چرا سایت شرکتی عصای دست هر کسب‌وکاری است؟

• یک سایت شرکتی مناسب دقیقا مثل یک مغازه‌ی بیست و چهار ساعته است و مشتری می‌تواند در هرلحظه و به‌صورت آنلاین به سراغ سایت محبوبش (که سایت شما باشد) برود و با خیال راحت خرید کند.

• باوجود یک سایت شرکتی همه‌فن‌حریف شما کمتر به سراغ تبلیغات کاغذی می‌روید و درنتیجه همین اول ماجرا صاحب یک کسب‌وکار دوستدار محیط‌زیست می‌شوید.

• یک سایت شرکتی خوب می‌تواند از اتلاف انرژی و سرمایه‌های انسانی شرکت جلوگیری کند، چطور؟ شما در سایت شرکتی از صفرتا صد معرفی و بازاریابی محصول را به شکل مستقیم انجام می‌دهید و به‌این‌ترتیب نیازتان به گروه فروش کمتر می‌شود.

• همان‌طور که می‌دانید سایت‌ها دارای بخشی برای تبلیغات هستند، خب خیلی راحت می‌توانید با نصب چند تبلیغ بنری بر سردر سایت‌تان یک درآمد جانبی خوب ایجاد کنید.

سایت شرکتی کمک می‌کند که گوگل شما را به‌عنوان یک رفیق شفیق بشناسد. به‌این‌ترتیب اگر اصول سئو را هم به‌درستی رعایت کرده‌باشید، خیلی زود دستتان را می‌گیرد و کسب‌وکار شمارا به کاربران معرفی می‌کند.

یک سایت شرکتی موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟

• با کمک طیف‌های رنگی متناسب و طراحی درست، ظاهری کاربرپسند و جذاب دارد.

• اطلاعات مختلف در رابطه با نوع کسب‌وکار، اطلاعات تماس (مثل آدرس، شماره تلفن، ایمیل و…) روی پیشانی سایت نوشته‌شده است.

• با نمایش محصولات و قیمت‌هایشان، توضیحاتی در رابطه با هر محصول و تخفیف‌های فصلی، یک ویترین خوش‌رنگ و لعاب را به نمایش می‌گذارد.

• ازآنجایی‌که حفظ اعتماد کاربر برایش مهم است، نظرات کاربران قبلی و سؤالات را به همراه پاسخشان نشان می‌‌دهد.

• به اصول سئو حسابی پایبند است و سعی می‌کند با نمایش محتوای تازه و به‌روز در رابطه با اخبار کسب‌وکار، سرعت لود شدن مناسب و طراحی ریسپانسیو کاربرانش را خوشحال و راضی نگهدارد.

با راحت کد راحت دیده شوید

طراحی سایت شرکتی اولین قدم شما در توسعه‌ کسب‌وکارتان به شکل مجازی است. همین‌جاست که اگر اولین خشت را کج بگذارید باید تا ثریا با همین دیوار کج کنار بیایید.

از آن‌جایی که سپردن کار به یک تیم حرفه‌ای و بنا کردن یک دیوار صاف و مستقیم خیلی بهتر از ساختن یک دیوار کج است، پیشنهاد ما این است که طراحی سایت شرکتی را به یک تیم کاردرست بسپارید.

آژانس خدمات کسب‌وکار راحت کد یکی از آن تیم‌هایی است که با کلی تجربه درزمینه‌ی طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن، مشاوره کسب‌وکار، ثبت برند و شرکت و …وارد میدان شده است.

ما در راحت کد زیروبم طراحی سایت را می‌شناسیم و برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب تا پایان در کنار شما می‌مانیم.

ارسال فرم درخواست مشاوره

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت شرکتی راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatcode.com

تماس:

021-22741533

تماس با ما