طراحی وب اپلیکیشن حرفه ای با راحت کد

برای داشتن وبسایت و اپلیکیشن به صورت همزمان طراحی وب اپلیکیشن بهترین گزینه است. وب اپلیکیشن ها مزایایی دارند که طراحی وبسایت و یا اپلیکیشن به تنهایی آن مزایا را به همراه نخواهد داشت.

از فواید داشتن وب اپلیکیشن میتوان به سرعت، امنیت بالا، به روز رسانی خودکار، هزینه مناسب و ده ها مورد دیگر اشاره کرد.

جالب است بدانید اپ هایی که تقریبا همه ما روزانه مدت زمان زیادی با آنها سرو کار داریم مثل فیس بوک، اینستاگرام، دیجی کالا، دیوار، همراه بانک ها، اسنپ و… در واقع وب اپلیکیش هستند. تفاوتی که بین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن ها وجود دارد به هیچ عنوان محسوس نیست و کاربران متوجه تفاوت های آن نمیشوند.

طراحی وب اپلیکیشن چیست؟

همانطور که در شروع ذکر شد، وب اپلیکیشن ها ترکیبی از وبسایت و اپلیکیشن هستند. به عبارتی، زمانی که وبسایتی طراحی شود که عملکرد آن بسیار مشابه به اپلیکیشن باشد یک وب اپلیکیشن طراحی شده است.

وب اپ ها تشابه زیادی با اپلیکیشن ها دارند، ولی امروزه این وب اپلیکیشن ها هستند که با توجه به کارایی و دسترسی ساده تر مورد توجه قرار گرفته اند.

اگر شما هم به فکر راحتی کاربرانتان و به تبع آن به دنبال راحتی خود هستید، به طراحی وب اپلیکیشن بیشتر فکر کنید.

مزایای طراحی وب اپلیکیشن چیست؟

حال که به فکر طراحی وب اپلیکیشن افتاده اید، بهتر است با مزایای آن آشنا شوید. ما در راحت کد سعی کرده ایم به صورت شفاف این موارد را با شما به اشتراک بگذاریم پس لطفا با ما همراه باشید:

طراحی وب اپلیکیشن حرفه ای - راحت کد

1) بسیاری از برنامه نویسان به دلیل عدم آگاهی یا نداشتن تجربه کافی، قراردادن وب اپلیکیشن داخل گوگل پلی، اپل استور، کافه بازار و … را کاری دور از ذهن میدانند. شرکت برنامه نویسی راحت کد اولین شرکتی است که با تبحر و دانشی که طی سالها کسب نموده است قادر است وب اپ شما را با هر ماهیتی داخل این اپلیکیشن ها قرار دهد.

2) از سال 1398 و با شروع تحریم های آمریکا، متاسفانه ایران جزو کشورهایی قرار گرفت که با قرار دادن اپلیکیشن داخل اپ استور، با حذف شدن آن مواجه میشد. صاحبان کسب و کاری که اپ را طراحی و داخل اپل استور میگذارند، کاربران خود را که از گوشی های آیفون استفاده میکنند از دست میدهند. پس اینجا یک مشکل اساسی پیش رو داریم. راه حل آن طراحی وب اپلکیشن که مستقل از اپلیکیشن های نام برده عمل میکند و با تنها با قرار دادن لینک دانلود داخل وبسایت و یا با استفاده از میانبر add to home screen، یک نسخه از وبسایت همانند وب اپلیکیشن هایی که هم اکنون روی گوشی خود مانند همراه بانک، اینستاگرام،اسنپ و … دارید، نصب نمائید.

3) در گذشته برای  طراحی وب اپلیکیشن ها، از framework هایی استفاده میشد که قابلیت انجام seo روی آن ها وجود نداشت. متاسفانه شرکت های برنامه نویسی زیادی وجود دارد که بدون در نظر گرفتن منافع مشتریان، از framework های قدیمی برای مشتریانشان استفاده میکنند. این وب ها هرگز به صفحات اول گوگل راه پیدا نخواهند کرد چه برسد به رتبه یک گوگل! برنامه نویسان راحت کد با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های دنیا و همچنین با طراحی وب اپلیکیشن از طریق فریم ورک nuxt.js که یکی از بهترین framework ها برای طراحی وب اپلیکیشن است، بهترین وب اپ را برای شما طراحی میکنند.

4) مورد بعدی بحث هزینه است، شما با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب صاحب یک وبسایت و همزمان صاحب یک اپلیکیشن خواهید بود. این اتفاق نیز فوایدی به همراه خواهد داشت. هزینه پشتیبانی های شما به شدت کاهش میابد. علت این اتفاق این است که هر تغییری که روی هر قسمت، وب سایت یا اپلیکیشن اعمال نمائید به صورت خودکار، تغییرات روی طرف دیگر نیز اعمال خواهد شد.

5) یکی دیگر از مزایای قابل ذکر وب اپلیکیشن ها، سرعت بسیار بالا برای لود شدن است. با یکبار باز کردن صفحه وب اپ، کلیه صفحات آن لود خواهند شد و با ورود به هر صفحه از آن نیازی به صبر کردن برای لود شدن ندارید و هیچ یک از صفحات آن Refresh نخواهند شد. همچنین به این دلیل که اطلاعات شما بر روی وب اپ ها cache خواهند شد نیازی به لود شدن المان های موجود در آن نیست. گویی که در حال گشت و گذار در بین فولدرهای رایانه تان هستید.

6)اگر حضور ذهن داشته باشید، ابتدای فعالیت اسنپ، پس از هر به روزرسانی وب اپلیکیشن پیامک های متعددی از سمت اسنپ برای کاربران ارسال میشد و به گونه های مختلفی از مردم خواسته میشد که اسنپ را به روز رسانی نمایند. ولی چند وقتی هست که از این پیغام ها دریافت نمیکنیم. تغییرات خود به خود اعمال میشود. هر از چندگاهی با ورود به اسنپ متوجه میشویم، که ظاهر، عملکرد یا اضافه و کم شدن قابلیت ها اعمال میشود. پس مشکل آپدیت و به روزرسانی را حل نموده است.

7)ترجیح کاربران استفاده از پلتفرم های متفاوتی است. برخی با استفاده از رایانه راحت تر هستند و برخی با گوشی های همراه. پس با طراحی وب اپ این امکان را دارند که به راحتی از تمامی این دیوایس ها استفاده نمایند. همچنین این امکان وجود دارد که دیزاین های متفاوتی برای وب سایت یا اپلیکیشن در نظر بگیرند.

 

برای طراحی وب اپلیکیشن با مشاوران شرکت برنامه نویسی راحت کد تماس بگیرید. تضمین میکنیم که بهترین وب اپ را با بهترین کارایی در سریعترین زمان و با قیمتی مناسب تر از رقبایمان برای شما طراحی خواهیم کرد.

مراحل طراحی سایت در راحت کد

طراحی وب اپ واکنش گرا ( ریسپانسیو )

تمامی سایت ها و وب اپ های طراحی شده توسط راحت کد قابلیت اجرا روی تمامی دستگاه ها، چه موبایل، چه لپ تاپ و غیره را دارد.

طراحی اولیه

قبل از کد نویسی، بسته به سلیقه کارفرما و با توجه به نیاز مشتریان داکیومنت تهیه و پس از تائید کارفرما اقدام به طراحی وب اپ مینماییم.

آنالیز قبل از شروع طراحی وب اپلیکین با راحت کد

آنالیز، تحقیق بازار و رقبا

قبل از هر اقدامی، تحلیل شرایط بازار، بررسی رقبا اولین قدمی است که در راحت کد برداشته میشود.

پشتیبانی رایگان

ما به پشتیبانی خدماتی که ارائه میدهیم متعهد هستیم. یکسال پشتیبانی رایگان وب اپ هدیه ما به شماست.

تحویل وب اپ و آموزش کامل

پس از اینکه وب اپ مورد تائید کارفرما قرار گرفت، وب اپلیکیشن به همراه فیلم آموزشی تحویل خواهد شد.

ارزیابی عملکرد-تست و دیباگ

پس از طراحی اولیه، نحوه عملکرد،رضایت مشتریان و کارفرما سنجیده میشود و در صورت نیاز به تغییرات، اعمال خواهد شد.

چرا طراحی وب اپلیکیشن با راحت کد؟

1)بیش از هزاران نمونه طراحی سایت و اپلیکیشن و وب اپ

2)مشتریان راضی ازسر تا سر دنیا

3)تشکیل گروه واتساپی برای راحتی مشتریان و پاسخگویی مداوم به آنان

4)حضور برنامه نویسان مجرب و حرفه ای در راحت کد

5)پشتیبانی رایگان بر روی خدمات ارائه شده

6)تسلط بر روی تمام زبان های برنامه نویسی دنیا

7)تعهد، مسئولیت پذیری

برنامه نویسان شرکت برنامه نویسی راحت کد متعهد به به روز نگه داشتن اطلاعات خود در زمینه برنامه نویسی هستند. همین موضوع ما را از رقبایمان متمایز میکند.

ما بهترین خدمات را ارائه میدهیم و امیدواریم همکاریمان با مشتریانمان ادامه دار باشد همانطور که تا به امروز این اتفاق افتاده است.

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی وب اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.