با طراحی سایت هنری در عالم هنر بدرخشید

طراحی سایت هنری

تفاوتی نمی‌کند صاحب یک گالری نقاشی خاص باشید یا یک آموزشگاه هنرهای تجسمی داشته باشید. شما باید بتوانید در عالم دیجیتال هنرتان را به سایرین نشان دهید.

طراحی سایت هنری یکی از راهکارهایی است که به شما کمک می‌کند تا پیش چشمان اهالی هنر بهتر و بیشتر دیده شوید.

خب چطور یک سایت هنری درست‌ودرمان داشته باشیم؟ در این مطلب به شما چند راهکار برای طراحی سایت هنری پیشنهاد دادیم.

طراحی سایت هنری برای کدام کسب‌وکارها مفید است؟

• طراحی سایت هنری برای هنرمندان

• طراحی سایت هنری برای گالری‌های هنری‌

• طراحی سایت هنری برای آموزشگاه‌های هنر

• طراحی سایت هنری برای فروشگاه‌های لوازم هنری

قبل از طراحی سایت هنری به چه نکاتی دقت کنیم؟

1- هدفتان از طراحی سایت هنری را مشخص کنید، دوست دارید سایت هنری شما مرکزی برای تبادل اطلاعات راجع به هنرمندان مختلف باشد یا به‌عنوان یک شعبه‌ی مجازی از فروشگاه آثار هنری شما فعالیت کند؟ با تعیین هدف در مراحل بعد می‌توانید بهترین نوع محتوا و قالب گرافیکی و… را انتخاب کنید.

2- اسم سایت هنری را بر اساس حوزه‌ی فعالیتتان انتخاب کنید. یک اسم با مفهوم عمیق مثل یک آهنربای قوی افراد را به سمت سایت شما جذب می‌کند.

یک تیم حرفه‌ای در طراحی سایت هنری به چه مواردی توجه می‌کند؟

یک تیم حرفه‌ای می‌‌داند که:

• مخاطب سایت هنری جزئی‌نگر است، پس در طراحی سایت هنری به جزییاتی مثل قالب گرافیکی، رابطه‌ی کاربری خوب، واکنش‌گرا بودن سایت، ارائه‌ی محتوای مناسب و به‌روز توجه می‌کند.

• لینک بخش‌های مختلفی مثل لینک نمایش آثار به تفکیک نام هنرمندان، درباره‌ی ما، بخش فروشگاه محصولات و… در دسترس کاربر و به شکلی واضح طراحی می‌کند تا کاربرها برای استفاده از امکانات سایت سردرگم نشوند.

• از موسیقی و تصاویر درست و به‌جا استفاده می‌کند چون می‌داند هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی یک موسیقی نامتناسب باحال و هوای آثار موجود در سایت هنری یا تصاویری که به‌اندازه و متناسب نیستند، برای کاربران سایت هنری آزاردهنده نیست.

• بازدید از آثار هنری نیاز به صبر و حوصله‌ی زیادی دارد، پس با ایجاد موانعی مثل ثبت‌نام اجباری، ثبت ایمیل و… وقت کاربران را هدر نمی‌دهد و اجازه می‌دهد با آرامش از سایت و آثار دیدن کنند.

• با طراحی بخش درباره‌ی ما و ثبت اطلاعات متناسب مثل آدرس نمایشگاه حقیقی، شماره تماس و… اعتماد کاربران را جلب می‌کند.

• حفظ امنیت یک سایت هنری هم مهم است. چون گاهی فروش محصولات باقیمت‌های بالا از طریق این سایت‌ها انجام می‌شود. پس یک تیم حرفه‌ای با ایجاد لایه‌های امنیت مناسب، تعریف درگاه بانکی آنلاین و… سعی می‌کند محیطی امن برای خرید یا تبادل اطلاعات ایجاد کند.

• یک سایت هنری سرشار از تصاویر، ویدیوها و موسیقی باکیفیت است. بارگذاری هر یک از این آیتم‌ها به‌سرعت‌ بالایی نیاز دارد. تیم‌های حرفه‌ای طراحی سایت علاوه بر مواردی مثل توجه به اصول سئو و… به‌سرعت بارگذاری محتوای سایت هم دقت می‌کنند تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به محتوای مناسب دست پیدا کنند.

با راحت کد راحت دیده شوید

طراحی سایت هنری دقیقا مثل خلق یک تابلوی نقاشی هنری ظریف است. شما باید به جزییات کوچک هم توجه کنید و درعین‌حال دقت کنید که از اصول اساسی طراحی سایت مثل قوانین سئو و… هم غافل نشوید.

خبر خوب این‌که ما در راحت کد با سال‌ها تجربه درزمینه‌ی طراحی سایت‌های مختلف، طراحی تیزر تبلیغاتی، ثبت برند، دیجیتال مارکتینگ و… به‌راحتی می‌توانیم یک سایت هنری خوب و کارآمد برای کسب‌وکارتان طراحی کنیم. سایتی که موفقیت شما را تضمین کند.

برای شروع کافی است با ما تماس بگیرید.

ارسال درخواست مشاوره طراحی سایت

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatcode.com

تماس:

021-22741533

تماس با ما