طراحی سایت کودکان را به راحت کد بسپارید

طراحی سایت کودک

این روزها ابزارهای دیجیتال به بخش مهمی از سرگرمی‌های دنیای کودکان و نوجوانان تبدیل‌شده‌اند.

والدین هم ترجیح می‌دهند به‌جای بی‌دفاع رها کردن کودکانشان در سرزمین‌های مجازی، با ایجاد قفل امن و در دسترس قرار دادن سایت‌های کودکان با محتوای مناسب، هم آموزش کودکان را از طریق دنیای مجازی دنبال کنند و هم محتوای مناسب با ارزش‌های والدگری‌شان را در اختیار فرزندان قرار بدهند.

در این میان طراحی سایت کودکان با محتوای مناسب راهکاری است که بسیاری از کسب‌وکارهای مجازی برای رسیدن به سود مادی و معنوی بیشتر به سراغش رفتند.

اگر دوست دارید بدانید در طراحی سایت کودکان باید به چه نکاتی بیشتر توجه کنید، با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

طراحی سایت کودکان برای کدام کسب‌وکارها مناسب است؟

• فروشگاه‌های لوازم و اسباب‌بازی کودکان

• مدارس و مهدکودک‌ها

• کسب‌وکارهای مجازی تولید و پخش‌کننده‌ی ویدیو‌ها و محتواهای آموزشی

یک تیم حرفه‌ای در طراحی سایت کودکان به چه نکاتی توجه می‌کند؟

1. توجه به رده‌ی سنی:

یک تیم حرفه‌ای طراحی سایت کودکان را بر اساس گروه سنی مخاطبانش انجام می‌‌دهد. بنابراین:

• برای طراحی سایت کودکان در بازه‌ی سنی سه تا پنج سال از رنگ‌های شاد، عناصر و ساختارهای موجود در طبیعت، تصاویر حیوانات در کنار موسیقی و تصویر مناسب استفاده می‌کند.

• برای طراحی سایت کودکان در بازه‌ی سنی شش تا هشت سال به سراغ استفاده از تصاویر کارتونی و گرافیک به‌روز در کنار تایپوگرافی جذاب اما ساده می‌رود.

• برای طراحی سایت کودکان 9 تا 12 سعی می‌شود که از انواع بازی‌های تعاملی، تصاویر کارتونی در کنار تصاویر واقع‌گرا و جملات جذاب با بازی‌های کلامی برای جذب مخاطب کمک بگیرد.

2. طراحی گرافیکی و محتوای مناسب:

گروه‌های حرفه‌ای می‌دانند که خط اول رسیدن به کودک، والدینش هستند. پس با ایجاد محتوای آموزشی به‌روز و کاربردی سعی می‌کنند که اعتماد مخاطب بزرگ‌سال را هم جلب کنند.

از طرف دیگر به قالب‌ها و رنگ‌های سایت هم دقت می‌کنند و حواسشان هست که برعکس طراحی سایت بزرگ‌سال، در طراحی سایت کودکان می‌توانند از شش تا هفت‌رنگ متناسب و هم‌زمان استفاده کنند.

3. ایجاد لینک‌ها و بخش‌های کاربردی:

روحیه‌ی کودک برای گروه‌های طراحی سایت حرفه‌ای مهم است. پس حواسشان هست که آیکون‌های کتابخانه را در کنار آرشیو پروپیمانی از بازی‌ها و پویانمایی‌ها طراحی کنند و البته بخشی را هم به فروشگاه اختصاص بدهند تا سود کسب‌وکار تضمین شود.

4. دقت در اصول فنی:

توجه به اصول سئو، ریسپانسیو بودن سایت، ایجاد بخش پرسش و پاسخ برای والدین و نوجوانان در سایت‌هایی که مخاطب نوجوان دارند، تالارهای گفتگو، انتشار محتوای به‌روز بر اساس کلمه‌های کلیدی مناسب و… از نکاتی است که از چشم یک گروه حرفه‌ای هنگام طراحی سایت کودکان دور نمی‌ماند.

آن‌ها می‌دانند که امکان دیده شدن هر کسب‌وکاری بدون عبور از سد الگوریتم‌های گوگل و حفظ رضایت مخاطب ناممکن است. پس با ایجاد یک سایت اصولی سعی می‌کنند بر اساس قوانین گوگل دیده شوند.

با راحت کد راحت دیده شوید

آموزش در دوران کودکی و نوجوانی تاثیر مستقیمی در شکل‌گیری شخصیت و آینده‌ی هر فرد دارد. بنابراین توجه و دقت در طراحی سایت کودکان و انتشار محتوای مناسب نه‌تنها مهم است بلکه برای داشتن یک جامعه‌ی پویا و کارآمد امری ضروری است.

تیم راحت کد با توجه به همین ضرورت‌ها و با پشتوانه‌ی تجربه‌های زیاد درزمینه‌ی طراحی سایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، ثبت برند و… وارد این میدان شده است تا با ساخت و طراحی سایت کودکان حال و هوای تازه‌ای در دنیای شاد و رنگارنگ کودکان ایجاد کند.

ارسال درخواست مشاوره طراحی سایت

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatcode.com

تماس:

021-22741533

تماس با ما