با طراحی سایت ریسپانسیو در تمام پلت‌فرم‌ها درخشان ظاهر شوید

طبق آمار از سال 2018 تا کنون حدود 56 درصد مراجعان اینترنت ‌ ترجیح دادند به جای استفاده از لپ‌تاپ با کمک تلفن همراه و انواع تبلت به سایت‌های مختلف سر بزنند.

با این اوصاف شاید بهتر باشد هنگام طراحی سایت برای رونق بیشتر کسب‌وکارتان به فکر طراحی سایت ریسپانسیو هم باشید.

اما معمولا به چه سایتی، سایت واکنش‌گرا یا ریسپانسیو می‌گوییم؟ این سایت‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و در آخر این‌که چطور می‌توانیم چنین سایتی را برای مجموعه‌مان طراحی کنیم؟

برای پیدا کردن پاسخ این سوالات تا پایان این مطلب همراه تیم راحت کد باشید.

چرا باید به استقبال طراحی سایت ریسپانسیو برویم؟

• الگوریتم موبایل فرست یکی از الگوریتم‌های گوگل است که به نسخه‌ی موبایلی سایت‌های مختلف ارادت ویژه‌ای دارد.گوگل با کمک این الگوریتم نسخه‌ی موبایلی سایت‌ها را به عنوان صفحه‌ی اصلی سایت در نظر می‌گیرد. در نتیجه طراحی سایت ریسپانسیو بیشتر از آن‌چه فکرش را بکنید، در رتبه‌ی سایت شما و حضورش در صفحه‌ی اول گوگل تاثیر می‌گذارد.

• مخاطبان معمولا به دنبال سایتی با کاربری راحت هستند، در چنین شرایطی هیچ‌کس دوست ندارد ساعت‌ها با تب افقی صفحه کلنجار برود و به چپ و راست اسکرول کند یا برای پیدا کردن محصول مورد نظرش بارها روی بخش‌های مختلف سایت زوم کند.

طراحی سایت ریسپانسیو کاربران شما را از چنین تجربه‌ی ناخوشایندی نجات می‌دهد و کمک می‌کند که سایت شما با هر نمایشگری در هر ابعادی ساختارش را هماهنگ کند و در نهایت باعث جذب بیشتر کاربران شود.

• خوب است بدانید که تجربه‌ی کاربری یا user experience یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئوی سایت است. از طرف دیگر html و url در سایت واکنش‌گرا یا ریسپانسیو یکسان است. تمام این عوامل در کنار هم روی سئوی سایت تاثیر گذاشته و کمک می‌کنند که سایت شما از نردبام گوکل راحت‌تر بالا برود.

طراحی سایت ریسپانسیو برای کدام نوع از مشاغل مفید است؟

• مشاغل شرکتی جهت معرفی محصولات و…؛

• مشاغل فروشگاهی به منظور دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات و خرید آن‌ها؛

• هر کسب و کاری که دوست دارد در فضای مجازی رشد کند.

چرا باید از یک تیم حرفه‌ای برای طراحی سایت ریسپانسیو کمک بگیریم؟

• کاهش هزینه‌ها:

با طراحی سایت ریسپانسیو شما به شکل هم‌زمان سایت خود را در دو نسخه‌ی موبایل و کامپیوتر طراحی می‌کنید، در نتیجه هزینه‌های جانبی آن کم می‌شود و از همه مهم‌تر ظاهر سایت کسب‌وکار شما در تمام پلت‌فرم‌ها یکسان است که به شناخت برند کمک زیادی می‌کند.

• طراحی حرفه‌ای:

یک تیم قدرتمند با ساز و کار طراحی سایت ریسپانسیو آشناست. آ‌‌ن‌ها می‌دانند که نباید به سراغ گرافیک‌های شلوغ، فونت‌های بزرگ و ساختار ویدیویی غیرقابل نمایش در تلفن‌های همراه بروند؛ پس در نهایت با طراحی یک سایت قابل نمایش در تمام موبایل‌ها و تبلت‌ها به شناخته‌تر شدن کسب‌وکارتان کمک کرده و باعث محبوبیت بیشترتان در نگاه مخاطبین می‌شوند.

با راحت کد راحت دیده شوید

بسیاری از کسب و کارها بعد از رونمایی گوگل از الگوریتم موبایل فرست، با سرعت به سمت طراحی سایت ریسپانسیو کوچ کردند. اگر دوست ندارید از قافله‌ی رقبا عقب بمانید، و از همین حالا به فکر طراحی سایت ریسپانسیو هستید، ما این‌جا در راحت کد منتظرتان هستیم.

تیم راحت کد با تجربه‌های بسیار در زمینه‌ی طراحی سایت و اپلیکیشن، ساخت تیزر و موشن گرافی، دیجیتال مارکتینگ و … آماده است تا چهارچوب سایتتان را طوری طراحی کند که مو لای درز امنیتش نرود و البته انقدر طراحی‌اش خوب و واکنش‌گرا باشد که مثل آب خوردن خودش را در دل هر پلت‌فرمی نشان بدهد.

برای رسیدن به چنین سایتی کافی است که از بخش «تماس با ما» با تیم راحت کد تماس بگیرید و توان‌مندتر از همیشه در میدان رقابت کسب‌وکارها ظاهر شوید.

تماس با ما

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت راحت کد ضمانت سفارش سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران را برای شما فراهم می آورد

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatcode.com

تماس:

021-91001887

ارسال فرم درخواست مشاوره طراحی سایت آموزشی