نکات افزایش کامنت در اینستاگرام

5 نکته کلیدی برای افزایش کامنت در اینستاگرام

نکاتی در مورد افزایش کامنت اینستاگرام (Increasing Comment)

اگر عضویت در شبکه های اجتماعی داشته باشید متوجه می شوید که انواع کامنت ها و لایک ها به افزایش تعاملات میان کاربر و ارسال کننده پست منجر می شود. این مورد به خصوص در اینستاگرام بیشتر به چشم می خورد. اینستاگرام با قابلیت به اشتراک گذاری انواع پست ها، کامنت ها و لایکها فضای پویایی را به وجود می آورد.

افزایش کامنت، لایک و تعداد بازدیدهای هر پست اینستاگرامی تاثیر مستقیم در رتبه بندی آن دارد. بدین ترتیب امکان افزایش تعامل میان کاربران مختلف و ادمین وجود خواهد داشت. در واقع یکی از روشهای درگیر کردن کاربران و مخاطبان اینستاگرام، افزایش کامنت است. با این روش می توان پیرامون یک عکس، ویدئو، عقیده و یا نظر شخصی اشتراک گذاری صورت داده و نظرات دیگران را در مورد آن جویا شد.

این قابلیت اینستاگرام جزو مواردی است که بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر امکان اجرای آن را ندارند، لذا یک امتیاز مثبت در اینستاگرام محسوب می شود. آیا تابحال به این فکر کرده اید که چرا برخی پست های اینستاگرام با وجود گذشت چند روز از زمان انتشار، در میان پست های بالای صفحه اینستاگرام اکسپلور ظاهر می شوند.

این پست ها در میان دیگر پست هایی که مدت زمان کمی مثلا چند دقیقه از انتشار آن گذشته نمایش داده می شوند. این ویزگی به دیده شدن بیشتر پست و در نتیجه افزایش کامنت و لایک آنها منجر می شود. پاسخ در تعداد کامنت و لایک های پست های مربوطه است. در ادامه به معرفی برخی روشهای مفید در افزایش کامنت کاربران در اینستاگرام می پردازیم.

روش های افزایش کامنت و درگیر شدن مخاطبان در اینستاگرام

همانطور که اشاره شد افزایش کامنت و لایک در رتبه بندی پست طبق سیستم ارزیابی اینستاگرام تاثیر زیادی دارد. افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام نتیجه مستقیم افزایش تعداد بازدیدها و افزایش فالوور هستند. به عبارتی با افزایش فالوور و جذب اعضای بیشتر، می توان تعداد بازدیدهای بیشتری را برای هر پست متصور بود. در نتیجه امکان افزایش کامنت و لایک نیز افزایش می یابد. با این وجود در برخی مواقع می بینیم که این موارد به سادگی اتفاق نمی افتد.

به عبارتی تعداد اعضای کانال مناسب است، از طرفی تعداد بازدیدها نیز متناسب بوده و تعدادی لایک برای پست وجود دارد ولیکن تعداد کامنت ها بسیار اندک است. در این موارد باید به برخی نکات موثر در افزایش میزان تعاملات و درگیری مخاطبان و کاربران با پست ها توجه کنیم. یکی از این موارد درخواست از کاربران به ارسال نظرات خود از طریق کامنت است.

به عنوان مثال از کاربران خود بخواهید نظر خود را در مورد عکس، ویدئو و یا موضوعی به اشتراک بگذارند. افزایش کامنت و جوابگویی سریع و لایک کردن نظرات کاربران منجر به افزایش تعاملات با کاربران می شود. دیگر نکته مهم استفاده از هشتگ های مناسب با موضوع در پائین متن است. بدین ترتیب امکان جستجوی پست شما از طریق هشتگ و افزایش کامنت وجود دارد.

روش های افزایش تعاملات با کاربران در اینستاگرام

از طرفی برگزاری مسابقه و درخواست از مخاطبان در ارسال نظرات خود از طریق کامنت، از دیگر روشهای افزایش دادن کامنت کاربران محسوب می شود. شما می توانید با برگزاری منظم مسابقات جذاب، به افزایش نظرات کاربران کمک کنید. نکته مهم دیگر استفاده از پست های به روز، جذاب، با کیفیت و چالش برانگیز است.

تجربه نشان می دهد اینگونه پستها منجر به ابراز احساسات کاربران و افزایش کامنت می گردد. در نهایت زمان ارسال پستها را در نظر بگیرید. می توانید بررسی کنید که مخاطبان شما در چه موقعی از شبانه روز بیشتر به شما پاسخ می دهند. در اینصورت امکان افزایش کامنت پست های شما افزایش می یابد.

اگر برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود، افزایش فالوور، افزایش لایک، افزایش بازدید و افزایش دادن کامنت نیاز به خدمات مشاوره تخصصی دارید، آژانس خدمات کسب و کار راحت کد Rahatbin بهترین خدمات تخصصی را به شما عرضه می نماید. راحت کد راهکارهای عملی در افزایش فالوور، افزایش کامنت و لایک پست های اینستاگرام شما خواهد داشت.

مزیت های افزایش کامنت در اینستاگرام

افزایش کامنت در اینستاگرام دارای مزیت های زیادی است. شما می توانید تعاملات خود با کاربران را افزایش داده و فضای خوبی به وجود آورید. از طرفی افزایش لایک و کامنت در رتبه بندی پست های شما در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. اینستاگرام بر اساس تعداد کامنت، تعداد لایک و زمان انتشار پست، آنها را در صفحه اکسپلور خود نمایش می دهد. اینکار موجب بهتر و بیشتر دیده شدن پست شده و منجر به افزایش کامنت، لایک و بازدید می گردد.

بنابراین هر چقدر در افزایش لایک و بازدید پست تلاش شود، رتبه بهتری کسب می نمائید. اینکار برای کسب و کار و مشاغل اینترنتی، که نیاز به تعداد بازدیدهای حداکثری به منظور تحقق اهداف تجاری خود هستند، اهمیت دو چندانی خواهد داشت. تعداد بازدیدهای بیشتر، منجر به هدایت مخاطبان و کاربران بیشتری شده و افزایش فروش را منجر می شود.

برای افزایش کامنت در اینستاگرام توصیه می شود صفحه خود را از حالت خصوصی در آورده و در حالت عمومی یا Public قرار دهید. همچنین با فعال نمودن اعلام های حساب کاربری اینستاگرام یا Notification از ارسال لایک و کامنت کاربران مطلع شوید. اینکار برای ارسال پاسخ به موقع، لایک کردن نظرات کاربران و در نهایت افزایش کامنت موثر است.

اگر می خواهید در اینستاگرام برنده باشید و از مزیت های رقابتی اینستاگرام به بهترین وجه استفاده کنید، توصیه می شود از خدمات حرفه ای و مشاوره آژانس خدمات کسب و کار راحت کد Rahatbin استفاده کنید. راحت کد با ارائه راهکارهای عملی در جهت افزایش کامنت و مدیریت حرفه ای اینستاگرام بهترین ها را به شما پیشنهاد می نماید.

انتخاب بهترین زمان ارسال پست برای نتیجه گیری بهتر در اینستاگرام

برای مدیریت هر چه بهتر افزایش کامنت و لایک در اینستاگرام نیاز به صرف وقت دارید. تهیه برنامه زمانبندی برای تهیه و ارسال پست های مختلف، آمادگی برای پاسخگویی به نظرات و لایک ها و پشتیبانی شبانه روزی از صفحه اینستاگرام منجر به مدیریت حرفه ای آن می شود. برای افزایش دادن کامنت و لایک لازم است که خود شما و یا یک نفر بصورت حرفه ای و تمام وقت به این کار مشغول باشد.

برای مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام خود می توانید از آژانس خدمات کسب و کار راحت کد کمک بگیرید. راحت کد با تجربه همکاری با شرکتها و سازمانهای برتر ایران، بهترین راه حلها را برای افزایش کامنت، لایک، فالوور و بازدیدهای اینستاگرام در کنار مدیریت حرفه ای و تخصصی آن به شما عرضه می نماید.

5 نکته کلیدی برای افزایش کامنت در اینستاگرام

You May Also Like