افزایش فالور واقعی اینستاگرام

افزایش فالوور (Increasing Follower)شبکه های اجتماعی و کانال های مختلف همواره سعی در افزایش فالوور و مخاطبان خود دارند. افزایش تعداد اعضای کانال به معنی افزایش اعتبار، افزایش تعداد مخاطبان و در نهایت افزایش اعتبار خواهد بود.

بنابراین کانال های مختلف شبکه های اجتماعی همواره به افزایش تعداد اعضای خود فکر می کنند. شبکه های اجتماعی بزرگ نشان از اعتبار بالای کانال، مقبولیت پست ها و مطالب به اشتراک گذاشته شده بوده، لذا افراد به کانال های بزرگ راحتتر از کانال های محدود و کوچک می پیوندند.

افزایش فالوور دارای اصول و قواعد خاصی است. افزایش های واقعی تعداد اعضا در صورت داشتن یک کانال حرفه ای و پر محتوا بصورت تصاعدی و با شیب ملایم افزایش می یابد. اما در برخی مواقع افراد و مدیریت کانال و پیج های اینستاگرام با روشهای غیر واقعی سعی در افزایش فالوور دارند که نتیجه مثبتی بر جای نخواهد گذاشت. کاربران شبکه های اجتماعی به روشهای مختلف قادر به تشخیص تعداد فالوورهای فیک بوده و از پیوستن به آن خودداری می کنند.

از طرفی برای پیج های تجاری افزایش غیر واقعی اعضا نتیجه ای نخواهد داشت. در ادامه به بررسی مزیت های افزایش فالوور واقعی و راهکارهای عملی آن می پردازیم.

مزیت های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام دارای مزیت های شخصی و حرفه ای زیادی است. برای پیج های شخصی و خصوصی، افزایش اعضا منجر به افزایش محبوبیت افراد می شود. پست ها و استوری های شما به تعداد بیشتری بازدید شده و به یک شخصیت محبوب در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی در می آئید.

برخی افرادی که به دنبال این سبک زندگی هستند، افزایش فالوور و در نتیجه افزایش تعداد لایک و بازدیدهای صفحات از اهمیت بالایی برخوردار است. این افراد از زندگی روزمره، مطالب جذاب و مورد توجه عموم و عقاید و احساسات خود فیلم و عکس تهیه و منتشر می نمایند.

افزایش تعاملات با فالوورها لذت بخش و به یکی از برنامه های روزانه آنها تبدیل می شود.

مزیت های افزایش تعداد فالوور

برخی صفحات اینستاگرام تجاری بوده و مربوط به سازمان، فروشگاه، مشاغل مختلف و بطور کلی کسب و کارهای متفاوتی هستند. در این موارد افزایش فالوور، افزایش تعداد بازدید و لایک صفحات و پست های ارسالی به منزله سودآوری و افزایش فروش خواهد بود.

هر چقدر تعداد مخاطبان اینستاگرام و سایر کانال های اجتماعی بیشتر باشد، میزان تاثیرپذیری آنها بیشتر خواهد بود. کاربران بیشتری به سمت وب سایت و یا سایر مراکز ارتباطی هدایت شده و منجر به افزایش فروش، افزایش آگاهی از برند، آگاهی از محصول و خدمت جدید و یا افزایش تعاملات مشتریان با شرکت خواهد شد.

در زمینه کسب و کارهای اینترنتی مانند فروشگاه های اینترنتی، افزایش فالوور تاثیر مستقیم در افزایش خرید مشتریان دارد. بدین ترتیب سازمانها و کسب و کارهای مختلف، توجه خاصی به افزایش فالوور نشان داده و به روشهای مختلف سعی در افزایش تعداد اعضا دارند.

اگر برای سازمان و کسب و کار خود نیاز به افزایش تعداد اعضای شبکه های اجتماعی را دارید، آژانس خدمات کسب و کار راحت کد Rahatbin با داشتن تیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ بهترین خدمات و تخصصی ترین روشهای افزایش فالوور را به شما عرضه می نماید.

راحت کد مجری تخصصی تبلیغات در شبکه های اجتماعی و مدیریت سوشیال مدیا در ایران محسوب شده و خدمات ارزان و با کیفیت ارائه می نماید.

افزایش فالوور اینستاگرام توسط ربات

کاربران امروزی بسیار هوشمند بوده و فرق فالوورهای واقعی و فیک را تشخیص می دهند. از اینرو اقدام برای افزودن فالوورهای غیر واقعی دیگر جوابگو نیست. برای افزایش فالوور می توان با رعایت اصول و نکات مهم در مدیریت شبکه های اجتماعی اقدام به جذب اعضا نمود.

از طرفی با یک برنامه ریزی دقیق و مداوم امکان نتیجه گیری بهتر از این موضوع وجود دارد. ربات های افزایش فالوور برای اینستاگرام از جمله این موارد بشمار می روند. این ربات ها امکان یک برنامه ریزی مدون، دقیق و بطور شبانه روزی را دارند. ارسال پست های اینستاگرام، جوابگویی به مخاطبان، ارسال پیام به دایرکت، امکان گزارش دهی منظم و دقیق، بدون نیاز به اینترنت بطور مداوم، امکان کار آفلاین، حذف پیام های توهین آمیز و سایر روشهای دیگر اقدام به افزایش فالوور می کنند.

این ربات ها بدلیل امکان حضور مداوم در پیج و رصد صفحات رقیب همانند یک ربات واقعی محافظت کاملی از صفحه اینستاگرام شما بعمل می آورند. انواع ربات ها و برنامه های افزایش فالوور در بازار در دسترس هستند که فلسفه کار آنها با یکدیگر یکسان است.

اگر قصد افزایش فالوور از طریق ربات و یا به روشهای تخصصی و توسط کارشناسان حرفه ای را دارید، آژانس خدمات کسب و کار راحت کد  Rahatbin با داشتن تیم تخصصی در مدیریت شبکه های اجتماعی، بهترین برنامه های کاربردی را به شما عرضه می نماید. راحت کد کلیه مراحل برنامه ریز و اجرای مدیریت کانال های اجتماعی را بدست گرفته و بطور مرتب شما را از نتیجه کار آگاه می نماید.

آژانس خدمات کسب و کار راحت کد Rahatbin مجری تخصصی مدیریت شبکه های اجتماعی در ایران بوده و راهکارهای عملی و علمی در افزایش فالوور را به شما ارائه می دهد. با بهره مندی از خدمات مشاوره آژانس خدمات کسب و کار راحت کد می توان در مدت زمان معقول به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

راحت کد کیفیت خدمات ارائه شده توسط تیم کارشناسی خود را تضمین می نماید. از طرفی قیمت های ارائه شده توسط راحت کد جزو بهترین قیمتهای مربوطه در ایران بشمار می آیند. راحت کد با سالها تجربه درخشان با مشتریان بزرگی همکاری مشترک داشته و موجب رونق و توسعه کسب و کار آنها شده است. با راحت کد آینده کسب و کار خود را تضمین کنید.

افزایش فالور واقعی اینستاگرام

You May Also Like