طراحی سایت ارزان در راحت کد RahatBin

در راحت کد برای استارتاپ های نوپا شرایط ویژه ای را در نظر گرفته ایم، طراحی سایت ارزان (Cheap Website Design) با بهترین کیفیت را به آنان تقدیم می کنیم. طراحی سایت نوپای خود را به ما بسپارید و با کمترین نگرانی از برندینگ و سئو ی آن به سایر کارهایتان بپردازید.

در راحت کد با هاستینگ (Hosting) و سئوی سای، سرعت و جایگاه عالی سایت شما را تضمین می کنیم. در گروه ما مجموعه ای از بهترین گرافیست ها و کدنویسان گردهم آمده اند و با داشتن بهترین انواع طراحی سایت در کارنامه خود می درخشند. در راحت کد هر نوع سایتی بخواهید، از جوملا تا دینامیک برای شما کد نویسی و طراحی خواهد شد. طراحی سایت ارزان را از RahatBin بخواهید.

انواع طراحی سایت ارزان 

ما برای شما در هر شغل و صنفی طراحی سایت می کنیم. طراحی سایت پزشکی، سازمانی، گردشگری، هتلداری، استارتاپ و حتی شخصی از جمله زمینه های است که راحت کد در میان اهداف طراحی سایت ارزان خود قرار داده است. نوع سایت به انتخاب شما استاتیک، دینامیک، ریسپانسیو یا بوت استارپ خواهد بود. ما هر نوع سایتی را که بخواهید با بهترین کیفیت و مقطوع ترین قیمت به سرعت آماده خواهیم کرد.

طراحی سایت ارزان پزشکی

طراحی سایت ارزان پزشکی (Medical site design) برای تمام درمانگاه ها، بیمارستان ها و پزشکان با ارائه مجوز وزارت بهداشت و در نخستین بار با تخفیف بسیار بالایی صورت خواهد گرفت. ناوبری آسان، ارائه بیوگرافی پزشک یا پزشکان، رزرو آنلاین و ارائه بلاگ با سئو خودکار تنها گوشه ای از مزایای طراحی سایت پزشکی در راحت کد است.

البته فکر نکنید ما مراکز آموزش پزشکی را فراموش کرده ایم. ما برای دانشگاه های پزشکی که تعمیر، شارژ هاست و دامنه خود را به ما بسپارند، تخفیفات و بسته های هدیه متنوعی را در نظر گرفته ایم. از جمله هدایای RahatBin  در طراحی سایت ارزان می توان به ارائه انواع زبانه های وردپرس و جوملا،  ارتقا کد نویسی سایت ها و سبک سازی و سرعت بخشیدن به لود شدن سایت اشاره کرد.

طراحی سایت ارزان سازمانی 

تمام سایت های وابسته به ارگان ها و نهاد های دولتی و شرکت های خصوصی (Web site design) با احراز هویت و ارائه مجوز های لازمه می توانند از تخفیفات راحت کد برخوردار شوند. ناوبری بالا، سادگی در طراحی صفحه اصلی، برندینگ، ساخت انواع تیزرها، ساخت اکانت گوگل ادوردز، ارائه هاست و دامین با کیفیت و امنیت بالا در هاست های خود راحت کد و طراحی گرافیکی قوی از جمله ویژگی های است، که این شرکت در طراحی سایت برای سازمان ها و شرکت ها مد نظر قرار گرفته است.  و جالب تر از همه که طراحی سایت ارزان و با کیفیت تر از سایر مراکز و در زمان کوتاه تری نسبت به سایرین تحویل خواهد شد.

طراحی سایت ارزان گردشگری

ما قادریم با هر کیفیت و میزان از جلوه های بصری که شما می خواهید برای شما و دفاتر گردشگری شما طراحی سایت (Tourism site design) انجام دهیم. پس از اطمینان از صحت اطلاعات شما شروع کرده. و با لابی گر های متعدد خود علاوه بر طراحی سایت ارزان برای شما امکان تبلیغ شما در سایت ها همکار و حتی ایجاد ارتباط در میان شما را میسر می سازیم. طراحی انواع لینک های ارتباطی با هتل های سراسر جهان،  سازمان های گردشگری ، سفارتخانه ها و ارائه ویزا از جمله خدمات طراحی سایت در راحت کد است.

ما به شما قول یک گالری تصویری کامل، یک بلاگ کامل و سئو شده را می دهیم.  ما علاوه بر نکات ذکر شده امکان موقعیت یابی جهانی و انواع باکس های جستجو را روی سایت شما کار گذاشته ایم و به این ترتیب شما صاحب یک طراحی سایت ارزان و با کیفیت می شوید.

طراحی سایت ارزان استارتاپ

تمامی استارتاپ های تازه کار می توانند برای طراحی سایت (Startup site design) به راحت کد مراجعه کنند و با کمترین هزینه صاحب سایتی شوند، که در دیجیتال مارکتینگ از رتبه ی بالایی برخوردار باشد. ما با وایرال مارکتینگ و انواع ویدیو مارکتینگ سایت شما را تقویت کرده و با برندینگ مناسب احتمال موفقیت شما را بالا خواهیم برد. از تجارب مشاورین راحت کد در زمین های دیجیتال مارکتینگ بهره برده با استفاده از استراژیست های ما بدرخشید.

ما تمام اجزای سایت شما از تصویر تا قالب سایت را تولید و سئو کرده به صفحات اول گوگل می بریم.

Startup site design

طراحی سایت ارزان شخصی

بسیاری از افراد خواهان سایت و بلاگ شخصی (Personal Website Design) هستند و ما برای این افراد نیز شرایط ویژه ای را در نظر گرفته ایم. شما با ارائه برگ سنا و پرداخت مبلغی بسیار اندک صاحب یک سایت شخصی با امکان ارائه بیوگرافی وبلاگ شخصی خواهید شد. ما تا هر زمان که لازم باشد، از شما و سایتتان پشتیبانی می کنیم و تا به ثمر نشستن فعالیت هایمان مشاوره های خود را قطع نمی کنیم. بهترین طرای سایت شخصی را با ما داشته و با طراحی ویژه ی ما در چشم مدیرین و مسئولین استخدام خوب جلو کنید و با کمترین تلاشی استخدام شوید.

طراحی سایت ارزان برای هتل ها و رستوران ها

رستوران ها و هتل ها برای گسترش نام و برند خود و برای برتری جستن نسبت به سایر رقبا نیازمند طراحی سایت (Design of hotel and restaurant site) هستند. این مسئله که طراحی سایت برای رستوران ها و هتل ها مانند یک سرمایه گذاری پنهان می باشد.

شاید به نظر نتیجه بخش نباشد، اما از بسیاری از هزینه های شما در زمینه تبلیغات خواهد کاست. طراحی یک سایت عالی و بی نظیر باعث سهولت برندینگ شما و افزایش مشتریانتان به مرور زمان خواهد شد. همچنین به سبب امکاناتی مانند رزرو آنلاین نظر بسیاری از شرکت ها را به خود معطوف خواهد کرد. طراحی سایت ارزان و با کیفیت را از RahatBin بخواهید.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Panels_Widget_Button”][/siteorigin_widget]
طراحی سایت ارزان در راحت کد RahatBin

You May Also Like