ثبت برند در 7 قدم با راحت کد

فرقی نمیکند حوزه فعالیتی شما در چه زمینه ای است. کسب و کار خانگی دارید؟ به صورت اینترنتی کسب درآمد میکنید؟ شرکت خود را دارید؟ صاحب رستوران یا فروشگاه هستید؟

بهتر است تمامی مشاغل برند خود را در اداره مالکیت معنوی ثبت کنند حتی پیشنهاد ما به شما این است که قبل از شروع یک کسب و کار یا اجرای یک ایده اقدام به ثبت برند و نام تجاری نمایید.

تیم امور ثبتی آژانس راحت کد در هر کجای ایران که باشید، برند مورد نظرتان را در زمانی کوتاه و با هزینه ای مناسب برایتان ثبت خواهد کرد.

 

مزایایی که ثبت برند و نام تجاری برای شما به همراه خواهد داشت:

*ثبت برند و لوگو وجه تمایز کالا، محصولات و خدمات شما نسبت به رقبایتان است.

*برند شما، جزئی از دارایی شما به حساب می آید. در صورتیکه روزی تصمیم به انحلال کسب و کارتان گرفتید، میتوانید به مبلغ قابل توجهی برندتان را به فروش برسانید.

*امکان اعطای نمایندگی های مختلف در سرار کشور را دارید.

*برندی که ثبت نموده اید قابل انتقال به دیگران است.

*به برندینگ و بازاریابی کسب و کارتان کمک چشمگیری خواهد کرد.

*با ثبت برند حق انحصاری آن نام در طبقه فعالیتتان متعلق به شما خواهد بود.

*وقتی برندتان ثبت و شناخته شود، تلاش شما برای بهبود و حفظ کیفیت محصولات افزایش میابد که این خود باعث میشود درآمد بیشتری از نام برندتان کسب و مشتریان بیشتری جذب کنید.

*تمایل افراد برای سرمایه گذاری روی برند شما افزایش پیدا خواهد کرد.

حال اگر میخواهید بدانید با ثبت نکردن برندتان چه بلایی سر کسب و کار نازنینتان می آید پیشنهاد میکنیم اتفاقاتی که به عنوان وکلای امور ثبتی زیاد با آن سر و کار داریم را مطالعه کنید.  عواقب ثبت نکردن برند را با تمام وجود درک کنید:

فرض کنید میخواهید کسب و کاری راه بیندازید. قرار است صاحب یک شرکت، فروشگاه، اپلیکیشن یا هرآنچه که فکر میکنید باشید. پس برای رشد و پیشرفت آن تلاشهای شبانه روزی کرده اید. نه تنها زمان زیادی برای شکل گیری این شغل صرف کرده اید بلکه بیشتر سرمایه خود را نیز برای آن مصرف نموده اید.

پس از گذشت چندین ماه و سال که برای رشد برند خود فعالیت کردید و کارتان به جایی رسیده که افراد زیادی به شما اعتماد کرده اند و برند شما را به دیگران معرفی نموده اند و شما به نقطه ای رسیده اید که میخواهید با خیال آسوده از نتیجه زحماتتان لذت ببرید… ناگهان… بوم!!!! چقدر حیف که زحماتتان نابود شد… البته که شکست لازمه پیروزی است. دست روی زانو بگذارید و بلند شوید.

فقط لطفا” حتما این بار با ثبت برند و لوگو خود شروع کنید که مطمئن شوید هیچ از خدا بی خبری  از نام برند شما سوءاستفاده نمیکند. چون اگر یادتان باشد، در کسب و کار قبلیتان این اشتباه را کرده بودید.

در حرفه قبلی بر روی برندی سرمایه گذاری کردید که متعلق به شما نبوده، در واقع روی هیچ چیز سرمایه گذاری کردید. وقتی میخواستید نفسی آسوده بکشید، نام برند شما توسط شخص دیگری ربوده و ثبت شد و کسب و کار بیگناه و آماده شما را در دستانش گرفت. هُلو بپر تو گلو!

باید به شما بگویم که اینجا دست شما به هیچ جا بند نیست وقانون حمایتگر کسی است که برند را اول ثبت نموده است. خیلی متاسفم…

ولی بیایید دوباره از نو شروع کنیم از صفر صفر ولی این بار تمام مراحل قانونی را پیش ببریم و اصولی حرکت کنیم و راه هایی که دیگران میتوانند از ما سوءاستفاده کنند را ببندیم. محکم و استوار پیش میرویم و کسب و کارمان را حتی از کسب و کار قبلی هم موفق تر میکنیم.

(آنچه که هم اکنون خواندید بر اساس یک داستان واقعی است!)

حال اگر در روند قانونی شدن کسب و کارتان نیاز به مشاوره رایگان و یا تمایل به ثبت برند داشتید خوشحال میشویم با آژانس خدمات کسب و کار راحت کد تماس بگیرید تا صدای شما را بشنویم. مطمئن باشید کارشناسان امور ثبتی گروه راحت کد از صفر تا صد کسب و کارتان همراهتان خواهند بود.

ثبت برند راحت کد

چه کسب و کارهایی ملزم به ثبت برند و نام تجاری هستند؟

باید بدانید که ثبت برند جز در برخی از طبقات الزامی ندارد. ولی با ذکر مزایای فوق، مقاومت در برابر انجام آن، قابل درک نیست.

طبقاتی که ثبت برند در آنها الزام است و بدون آن اجازه فعایت نخواهید داشت:

* مواد غذایی

* دارو

*انواع نوشیدنی ها

*لوازم آریشی و بهداشتی

از موارد فوق میتوانیم اینطور نتیجه بگیریم که ثبت برند در طبقاتی که تاثیر مستقیم روی بدن انسانها دارد اجباری است.

ثبت نام تجاری وعلامت تجاری به جز هزینه های ابتدایی هیچ هزینه دیگری برای شما نخواهد داشت و حتی معاف از مالیات میباشد.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند و نام تجاری :

توجه داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای ثبت برند افراد حقیقی و حقوقی با هم متفاوت است.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی :

*1 نسخه کپی برابر اصل تصویر شناسنامه و کارت ملی

*یک نسخه کپی برابر اصل جواز کسب و کار

*داشتن کارت بازرگانی در صورتی که برند مورد نظرتان لاتین باشد ضروری است. در صورت دارا بودن آن، یک نسخه کپی برابر اصل از تصویر آن ضروری است.

*اطلاعات دیگری که مورد نیاز است شامل: آدرس پستی، کد پستی، شماره تلفن ثابت، شماره همراه و ایمیل میباشد.

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی :

*کپی برابر اصل تصویر شناسنامه و کارت ملی تمامی شرکا که حق امضا در امور و فعالیت های شرکت را دارند.

*جواز کسب و کار برابر اصل شده..

*یک نسخه کپی روزنامه رسمی که ثبت برند در آن آگهی شده است.

*1 نسخه کپی روزنامه رسمی که آخرین وضعیت تغییرات شرکت در آن ثبت شده است.

*داشتن کارت بازرگانی در صورتی که برند مورد نظرتان لاتین باشد ضروری است. در صورت دارا بودن آن، یک نسخه کپی برابر اصل از تصویر آن و اگر کارت بازرگانی دریافت نکرده اید میتوانید از خدمات آژانس کسب و کار راحت کد در این مورد بهره بگیرید.

ما ظرف مدت کوتاهی شما را عضو اتاق بازرگانی خواهیم کرد. برای مشاوره یا دریافت کارت بازرگانی میتوانید با شماره 91001880-021 تماس حاصل فرمائید.

*اطلاعات دیگری که مورد نیاز است شامل: آدرس پستی، کد پستی، شماره تلفن ثابت، شماره همراه اعضایی که دارای حق امضا هستند لازم است.

انتخاب نام برند:

انتخاب اسم برند یک قدم بسیار مهم است و باید با وسواس خاصی انجام شود.زیرا نام برند شما تا پایان کسب و کارتان همراهتان خواهد بود. پس لطفا در انتخاب آن دقت کنید!

به صورت کلی قوانینی که در انتخاب نام باید رعایت شود به شرح زیر هستند:

*از نام اشخاص مشهور و معروف استفاده نکنید چون قابل ثبت نیستند.

*اسامی و علائمی که با موازین، اخلاقیات و شئونات اسلامی تناقض داشته باشند قابل ثبت نمیباشند.

*اعداد به تنهایی به هیچ عنوان قابل ثبت نیستند. چه این اعداد به فارسی باشد و چه ریشه لاتین داشته باشند.

*شباهت 50 درصدی نام مورد نظر شما با نام هایی که قبلا در طبقه درخواستی شما ثبت شده اند احتمال ثبت شدن برند شما را بسیار زیاد پایین می آورد.

*صفت ها و اسامی که توصیف کننده و یا عام هستند به تنهایی قابل ثبت نمیباشند.

اگر میخواهید شانس ثبت شدن برندتان را بالا ببرید از موارد زیر پیروی کنید :

*اسامی که خاص محسوب میشوند و شاید ساختگی باشند شانس بالایی برای ثبت شدن دارند.

*نام هایی انتخاب کنید که چند سیلابه و ترکیبی باشند

اگر در انتخاب نام جذاب که قابلیت ثبت شدن دارد به مشکل برخوردید میتوانید از مشاوران امور ثبتی راحت کد کمک بگیرید. کارشناسان ما برای شما بهترین نام ها را انتخاب میکنند.

مراحل ثبت برند و نام تجاری از صفر تا صد

قدم اول انتخاب نام میباشد که در بالا به صورت مفصل در مورد آن صحبت شد. نامی برازنده کسب و کارتان انتخاب کنید. این اسم قرار است تا مدت های طولانی همراه شما باشد. در صورت نیاز از کسانی که در این زمینه حرفه ای هستند کمک بگیرید. هزینه ای که برای آن قرار است پرداخت کنید ارزشش را دارد.

قدم دوم استعلام نام برند میباشد. این کار به این منظور انجام میگیرد که اطمینان حاصل شود نام انتخابی شما قبلا ثبت نشده و قابلیت ثبت را داراست. در غیر اینصورت ممکن است نام مورد نظرتان مشابه نام های دیگر باشد و به همین جهت اخطار بخورد و وقت و هزینه بیهوده ای صرف این کار کرده باشید.

میتوانید برای استعلام رایگان ثبت برند با کارشناسان ما تماس بگیرید. در اسرع وقت قابل ثبت بودن یا نبودن نام برندتان را به شما اعلام خواهندکرد.

قدم سوم آماده کردن مدارک مورد نیاز است. در مورد این موضوع هم به تفصیل در بالا صحبت شد.

قدم چهارم ثبت اظهارنامه برند و لوگو در سایت مالکیت معنوی میباشد. پس از اینکه یک سری مراحل را در سایت مالکیت معنوی طی نمودید، برگه ای به شما نمایش داده میشود. میبایست این برگه را پرینت گرفته و به همراه این برگه به دفترخانه های اسناد رسمی مراجعه نمایید. به این برگه ای که در دستان شماست، برگه گواهی امضا میگویند. پس از تائید این برگ توسط دفترخانه، میبایست مجددا آن را روی سایت بارگزاری نمایید.

قدم پنجم پرداخت هزینه اظهارنامه میباشد. پس از طی کردن مراحل فوق هزینه ای باید از طریق سایت به اداره مالکیت معنوی پرداخت کنید تا مراحل بررسی پرونده شما آغاز شود. سه کارشناس در اداره، نام و لوگوی مورد درخواست شما را مورد بررسی قرار میدهند.

قدم ششم قدمی است که تکلیف شما مشخص خواهد شد. اگر نام مورد نظر شما، مورد تائید قرار گرفته بود درخواست ثبت برند شما به روزنامه رسمی ارسال میشود. در اینجا نیز میبایست هزینه ای جداگانه برای آگهی پرداخت نمایید.

دلیل این مرحله این است که اگر شخصی چه حقیقی و چه حقوقی، نسبت به نام برند شما اعتراضی داشته باشد، فرصت داشته باشد اعتراض خود را اعلام نماید. این فرصت معمولا یک ماهه است.

قدم هفتم درصورتیکه کسی به نام برند شما اعتراضی نداشته باشد، بعد از چاپ روزنامه رسمی، اظهارنامه ثبت شده شما از جانب کارشناسان اداره تائید میشود. در این مرحله از طریق پیامک به شما اطلاع خواهند داد. بعد از دریافت پیامک میبایست به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی مراجعه نموده و کلیه مدارکی که هنگام ثبت مدارک آپلود کرده بودید را همراه خود ببرید و پرونده تشکیل دهید.

قدم هشتم پس از طی نمودن مراحل فوق، میبایست در سایت، حق الثبت برند خود را پرداخت نمایید.

قدم نهم بعد از پرداخت حق الثبت، نام برند و لوگوی ثبت شده متعلق به شماست. ولی هنوز کارتان به پایان نرسیده است. در اینجا باید نام برندتان را به اطلاع عموم برسانید. پس نیاز است که آگهی رسمی نوبت دوم برای شما چاپ شود.

قدم دهم در این مرحله نیز لازم است مجدد به اداره مالکیت معنوی مراجعه نموده و 2 نوبت روزنامه رسمی چاپ شده را همراه خود ببرید و برند ثبت شده خود را تحویل بگیرید. تبریک میگویم شما اینجا صاحب یک برند شده اید!

 

مراحل ثبت برند بسیار طولانی، دشوار و پر پیچ و خم است. حتی خواندن مطالب فوق نیز کاری دشوار است چه برسد به انجام آن! از شما بسیار سپاسگزاریم که تا به اینجا همراه ما بودید.

 امور ثبتی آژانس خدمات کسب و کار راحت کد با نازل ترین هزینه و در کوتاهترین زمان برند شما در همه جای ایران ثبت خواهد کرد. 

خدمات ثبت برند و شرکت

حالا که با مراحل ثبت برند و نام تجاری آشنا شدید باید برای ورود به دنیای تجارت اقدام کنید. راحت کد میتواند در تمامی این مراحل به شما کمک کند.

نمونه کارهای ثبت برند و شرکت راحت کد

ثبت برند آجیل و خشکبار

تغابن دریافت نام تجاری و ثبت برند آجیل و خشکبار تغابن برای مشتری عزیزمان در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گرفته است. همچنین طراحی لوگو فروشگاه تغابن توسط تیم راحت کد انجام شده است. اگر هنوز اقدام به ثبت برند

ثبت برند نمایشگر led

موقود ثبت برند نمایشگر led موقود در زمانی بسیار کوتاه توسط راحت کد به ثبت رسید. یکی از بزرگترین و مهمترین اقدامات در شروع کسب و کارتان ثبت برند است. به هیچ عنوان در این مورد شک نکنید. بهتر آنکه

ثبت برند آرایشگاه زنانه

پَر رودسری اگر صاحب آرایشگاه هستید از ثبت برند آرایشگاه خود غافل نشوید. تاثیر مثبت ثبت برند و نام تجاری خود را خیلی زود حس خواهید کرد و علاوه بر آن با خیال راحت به فعالیت خود میپردازید. امور ثبتی

ثبت برند در طبقه کیف

نیلوفرانه ثبت برند در طبقه کیف وکفش برای کسب و کار شما را در کوتاهترین زمان ممکن برایتان انجام میدهیم. لطفا لطفا و لطفا ثبت برند را جدی بگیرید. پیشنهاد میکنم داستانی که در این مورد برایتان تعریف کردیم را

نمونه اخذ ثبت برند دریافت شده مواد خوراکی

شکوفه یاس امور ثبتی گروه راحت کد که متشکل از وکلای حرفه ای و مجرب است در کوتاهترین زمان ممکن کلیه امور ثبتی مورد نظر شما را انجام خواهد داد. صفر تا صد شروع کسب و کارتان را میتوانید با

خدمات ثبتی برند خدمات کامپیوتری

لوتوس خدمات ثبتی برند خود را میتوانید با خیالی آسوده به راحت کد بسپارید. در کوتاهترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت برند شما را به ثبت میرسانیم. ثبت برند لوتوس که در حوزه خدمات کامپیوتری فعالیت دارد توسط

ثبت برند خدمات آموزشی همراه با نمایش

فرفرو ثبت برند کسب و کارتان راهی اصولی برای شروع فعالیت است. اولین قدم پس از مشخص شدن حوزه فعالیت، انتخاب نام، طراحی لوگو و ثبت برند است. با اینکار میتوانید قدم های محکم تری با خیال راحت بردارید. آژانس

ثبت برند دریافت شده نرم افزار و دوربین مداربسته

 شش دانگ ثبت برند اساسی ترین اصل برای شروع یک کسب و کار است. پس کسب و کارتان را با ثبت برند و لوگوی تجاری خود آغاز نمایید. البته همانطور که میدانید هیچ اجباری در این کار  ندارید ولی با

نمونه کار ثبت برند کنستانتره طیور

نمونه کار ثبت برند خوراکی دام و طیور دامیترا ثبت برند کسب و کارتان در کوتاهترین زمان ممکن با راحت کد انجام میشود. تیم امور ثبتی راحت کد با صدها پرونده موفق و مشتریان راضی در زمینه ثبت برند شما

نمونه ثبت برند ماشین آلات صنعتی

نمونه ثبت برند ماشین آلات صنعتی ماهان صنعت پایدار ثبت برند ماهان صنعت پایدار یکی دیگر از صدها نمونه برند ثبت شده توسط امور ثبتی راحت کد است. در کوتاهترین زمان ممکن کلیه امور ثبتی کسب و کارتان را انجام

نمونه کار ثبت برند پوشاک بافتنی

نمونه کار ثبت برند پوشاک بافتنی مالکی ثبت برند هر نوع کسب و کاری که دارید به نفع شما خواهد بود. با پرداخت هزینه ای بسیار ناچیز کسب و کارتان را بدون خطر پیش خواهید برد. یک نمونه دیگر از

نمونه کار ثبت برند مواد نفتی

نمونه کار ثبت برند شرکت مواد نفتی پترو پالايش خورشيد زاگرس ثبت برند شرکت زاگرس در کوتاهترین زمان ممکن توسط گروه امور ثبتی راحت کد دریافت شده است. اگر میخواهید در زودترین زمان و کمترین قیمت به برند ثبت شده

تماس با ما

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش ثبت برند خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

آدرس:

تهران، ولی‌عصر، نبش زعفرانیه، مجتمع تجاری اداری زعفرانیه، طبقه چهارم واحد 19

ایمیل:

info@rahatcode.com

تماس:

021-91001887

درخواست خود را ارسال کنید