وبسایت فروشگاهی قطعات موبایل

پارس

وبسایت فروشگاهی قطعات موبایل و فروش انواع موبایل برای شمایی که در این زمینه مشغول هستید میتواند درآمدتان را چندبرابر کند.

اگر به فکر طراحی سایت فروشگاهی ارزان و کارآمد هستید شرکت برنامه نویسی راحت کد قدم به قدم در کنارتان خواهد بود. با داشتن یک وبسایت میتوانید مخاطبان و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنید. فقط کافیست با مشتری مداری خود و همچنین فروش کالا و خدمات مرغوب و با کیفیت اعتماد مشتریان را جلب نمایید. خواهید دید که سیل عظیمی از افراد به سوی وبسایت شما سرازیر خواهند شد. در این صورت به سودی دست پیدا خواهید کرد که فکرش را هم نمیکردید.

یک سایت خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

این سوالی است که ذهن بسیاری از متقاضیان طراحی سایت را درگیر کرده است. اولین مورد ظاهر یک وب سایت است که میبایست در چشم بیننده خوش بیاید.

دومین مطلبی که باید در نظر داشته باشید این است که افراد وقت و حوصله کافی برای گذراندن زمان خود در یک سایت را ندارند. پس باید خیلی زود به هدفی که دارند برسند در غیر اینصورت از صفحه شما خارج میشوند و دیگر به سراغتان هم نمی آیند. پس باید از پیچیدگی آن جلوگیری کنید. بهترین سایت، ساده ترین آن است. فقط کافیست در صفحات کمپانی های بزرگ کمی گشت بزنید. متوجه خواهید شد که به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده اند.

سرعت سایت یک عامل تاثیر گذار دیگر در طراحی سایت است. تصور کنید وارد یک سایتی شوید و برای ورود به هر صفحه آن مجبور باشید چند دقیقه صبر کنید. مسلما خیلی زود خسته میشوید و آن صفحه را میبندید.

مورد بعدی، ریسپانسیو بودن یک وبسایت است. طراحی سایت شما باید به گونه ای صورت گیرد که در تمامی دستگاه ها ( موبایل، لپ تاپ، دسکتاپ) نمایش داده شود. این موارد ابتدایی ولی بسیار مهم هستند و برای داشتن یک سایت موفق حتما باید رعایت شوند.

موارد بسیار دیگری برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موثر هستند لیکن این موارد، جزو مهمترین مواردی هستندکه در تجربه کاربری تاثیر میگذارد و آینده شغلی شما را تضمین یکند.

وبسایت فروشگاهی قطعات موبایل پارس یک نمونه خوب و ساده برای شماست. با ورود به این صفحه متوجه خواهید شد که تمام چیزی که لازم دارید در مقابل چشمان شما قرار دارد و به سادگی میتوانید خرید خود را انجام دهید. برای درک بهتر این موضوع چند صفحه از صفحات این وبسایت را به صورت نمونه برای شما قرار دادیم که میتوانید ملاحظه نمایید.

 

 

 

 

 

آدرس سایت: Ghateatmobilepars.ir

 

 

 

 

 

وبسایت فروشگاهی قطعات موبایل

You May Also Like