طراحی سایت فروشگاهی - راحت کد

مبارزی

طراحی سایت فروشگاهی، بیشتر برای کسب و کارهایی مناسب که به فروش کالا مشغول هستند. زیرا در این نوع وبسایت ها امکاناتی وجود دارد که به راحتی میتوان به مشتریان، کالاهای مورد نظرشان را ارائه نمود.

با طراحی سایت حرفه ای به مشتریانتان ثابت میکنید که تا چه میزان راحتی آنها برایتان مهم است. همچنین به کسب و کار خود کمک بزرگی خواهید کرد. همگی ما هر روزه شاهد این موضوع هستیم که با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی در این دنیا وجود دارد که بدون سرچ نمودن در موتورهای جستجو، به خرید بپردازد. افراد محصول مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ مینمایند. به مقایسه مبالغ، کیفیت کالا، مقایسه برندها میپردازند و مهمتر از همه به مطالعه نظرات مشتریان قبلی دقت مینمایند. بعد از این مرحله  ممکن است تصمیم بگیرند که به خرید محصولات به صورت حضوری بپردازند. اما اگر شما در مرحله معرفی خود به مشتری به خوبی عمل کرده باشید شک نکنید که به صورت حضوری نیز به سراغ شما خواهند آمد.

در لحظه ای که مخاطبانتان حوزه فعالیت شما را در گوگل سرچ می نمایند و شما به در آنجا حضور نداشته باشید شک نکنید که از دایره رقبایتان خارج میشوید. پس از قدرت موتورهای جستجو به هیچ عنوان غافل نشوید. اگر مشتریانتان قصد خرید غیر حضوری نیز داشته باشند، تمامی اطلاعات مورد نیازشان را از وبسایت شما مشاهده مینمایند.

حال ممکن است برایتان سوال به وجود بیاید که چگونه مشتریانتان اعتماد کنند و غیر حضوری خرید نمایند؟

با دریافت اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی، وب سایت شما، به یک وبسایت امن تبدیل میشود. جای هیچ شک وشبه ای از سوی مخاطبانتان باقی نمیماند و به شما اعتماد خواهند کرد. پس به راحتی به درگاه پرداخت منتقل و وجه کالای مورد نظرشان را پرداخت میکنند. همچنین میتوانید برایشان امکاناتی فراهم کنید که بیشتر به خرید از شما جذب شوند. به طور مثال میتوانید ضمانت بازگشت کالا را به آنها وعده دهید.

آژانس خدمات کسب و کار راحت کد با بیش از ده سال سابقه و بیش از هزاران نمونه کار در حوزه طراحی سایت و اپلیکیشن، مناسب ترین سایت را برایتان طراحی مینماید. نمونه طراحی سایت فروشگاهی دکل مبارزی یک مورد از وبسایت هایی است که راحت کد آن را طراحی نموده است. در زیر چند نمونه از صفحات این سایت قابل مشاهده است:

 

 

آدرس سایت : dakalmbrz.ir

 

 

 

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

You May Also Like