شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت

چطور یک شرکت طراحی سایت انتخاب کنیم؟

راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید معمولاً سخت‌ترین قسمت شروع یک استارتاپ برای صاحبان مشاغل است. آینده تجارت شما به نحوه طراحی سایت و شرکتی بستگی دارد که برای انجام این پروژه انتخاب می‌کنید. به همین دلیل است که می‌گوییم هنگام انتخاب یک شرکت طراحی سایت برای بازاریابی کسب‌وکارتان باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. همان‌طور که میدانید یک انتخاب حساب شده و صحیح، شما را به افراد متخصصی می‌رساند که نتیجه واگذار کردن کار طراحی به آن‌ها چیزی جز حس رضایت و آرامش نخواهد بود.

تعداد زیادی شرکت در زمینه طراحی سایت مشغول ارائه خدمات هستند، شاید انتخاب از میان آن‌ها کمی دلهره‌آور به نظر برسد اما فراموش نکنید که انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در ابتدای مسیر تجارت آنلاین شما تصمیمی حیاتی است، چراکه یک انتخاب صحیح به معنای داشتن مشاوره و همراهی افراد متخصص در این حوزه است که می‌تواند منجر به یک جهش قابل‌توجه در موفقیت کسب‌وکار شما شود.

ما اینجا هستیم تا در این مقاله از راحت کد به شما بگوییم چطور برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت اقدام کنید. با ما همراه باشید.

  1. مشاوره رایگان با تیم طراحی

اولین نکته‌ای که باید در مورد انتخاب شرکت طراحی سایت به آن توجه کنید، امکان مشاوره رایگان با تیم طراحی شرکت منتخبتان است. این بسیار مهم است که شما بتوانید پیش از ثبت سفارش طراحی، ایده و نیازهای خود را با تیم مشاوره در میان گذاشته و راهنمایی‌های متخصصان را دریافت کنید. بعضی شرکت‌های طراحی سایت خدمات مشاوره رایگان را برای مشتریان خود فراهم آورده‌اند تا به این وسیله بتوانند علاوه بر ارزیابی و دسته‌بندی مشتریان، اعتماد آن‌ها را برای ارائه خدمات جلب کنند.

وقتی پیش از ثبت سفارش امکان مشاوره به صورت رایگان برای شما فراهم باشد و پاسخ سؤالاتتان را دریافت کنید با دید بازتری برای انتخاب شرکت طراحی سایت تصمیم می‌گیرید. چراکه نحوه پاسخگویی، سرعت عمل در پاسخ دادن، نحوه برخورد و… همگی در اطمینان بخشی به شما برای اعتماد هرچه بیشتر به انتخابتان تأثیرگذارند.

شرکت طراحی سایت

  1. بررسی نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

دومین نکته‌ای که باید برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت در نظر بگیرید بررسی نمونه کارهای موجود بر روی سایت شرکت است. تمامی آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ که در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن فعالیت دارند نمونه کارهای خود را در یک صفحه مجزا برای مشتریان به نمایش می‌گذارند. سوابق و نمونه کارهای یک شرکت اطلاعات مفیدی درباره نحوه فعالیت و کیفیت خدمات آن‌ها در اختیارتان می‌گذارد.

در بررسی نمونه کارهای طراحی سایت باید به کیفیت، زیبایی، تجربه کاربری و سرعت سایت‌ها توجه کنید. همچنین خوب است که در میان نمونه کارها به دنبال یک برند مطرح و شناخته‌شده بگردید، طبیعتاً همکاری شرکت طراحی سایت منتخب شما با برندهای مطرح نشان از اعتبار و کیفیت بالای خدمات آن‌ها دارد.

نمونه کارهای طراحی سایت تیم راحت کد

  1. توجه به سئو سایت‌های طراحی شده

یکی دیگر از نکات مهمی که باید حین انتخاب شرکت طراحی سایت به آن توجه کنید خدمات تیم منتخب شما در زمینه طراحی و ساخت سایت بهینه‌سازی شده از نظر سئو است. همان‌طور که میدانید داشتن وب‌سایتی که از نظر سئو بهینه‌سازی شده باشد در موفقیت و رشد کسب‌وکار آنلاین بسیار تأثیرگذار است.

اما چطور می‌توان از نحوه عملکرد تیم طراحی سایت موردنظرمان در زمینه بهینه‌سازی سئو مطلع شویم؟ برای این کار کافیست به چند مورد از سایت‌های نمونه سری بزنید و کلمات کلیدی مرتبط با سایت‌های نمونه را در گوگل جستجو کنید. از این طریق می‌توانید از رتبه آن سایت در گوگل و نحوه عملکرد شرکت موردنظرتان مطلع شوید.

البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که تنها بخشی از سئو سایت به تیم طراحی و بخش دیگر آن به عملکرد تیم تولید محتوا و کیفیت خدمات سایت نمونه بستگی دارد.

  1. بررسی امنیت و سرعت سایت‌های نمونه

یک وب‌سایت خوب و حرفه‌ای از امنیت و سرعت بالایی برخوردار است در نتیجه اگر می‌خواهید از کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت مطمئن شوید باید از سرعت و امنیت سایت‌های طراحی شده توسط این تیم مطلع شوید. هر بار که با مشکلات امنیتی نظیر هک وب‌سایت روبرو شوید یک پله به عقب برگردانده می‌شوید، در نتیجه مهم است که تیم طراحی و ساخت سایت شما امنیت لازم را برای وب‌سایت شما فراهم کند.

گذشته از این سرعت وب‌سایت نیز در موفقت و رشد کسب‌وکار شما بسیار تأثیرگذار است. هیچ مشتری یا بازدیدکننده‌ای برای بارگیری سایت شما صبر نمی‌کند. سرعت کند سایت شما می‌تواند بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه را کاهش دهد؛ اما علت این امر چیست؟

در بعضی موارد تیم طراحی یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به خاطر نداشتن تسلط کافی به سیستم‌های مدیریت محتوا و عدم توانایی کافی در بهینه‌سازی کدهای وب‌سایت شما قادر به ارائه یک وب‌سایت با سرعت مناسب نیست. نتیجه این ناتوانی طراحی یک سایت با سرعت پایین و نیازمند به مدت‌زمان طولانی برای لود شدن اطلاعات است.

اما چطور می‌توان سرعت یک سایت را سنجید؟ برای اندازه‌گیری سرعت بارگذاری وب‌سایت، می‌توانید از سایت gtmetrix.com کمک بگیرید، این سایت رتبه سرعت وب‌سایت موردنظر شما را ارزیابی می‌کند.

طراحی سایت چیست و چگونه باید آن را به درستی انجام دهیم؟

  1. پشتیبانی و خدمات پس از فروش

و اما آخرین نکته‌ای که باید برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت در نظر بگیرید خدمات پشتیبانی آن است. البته تصور نکنید که چون به عنوان آخرین مورد به آن اشاره کردیم در نتیجه از اهمیت کمتری برخوردار است، خیر، اهمیت پشتیبانی به اندازه دیگر موارد و حتی بیشتر از تمامی آن‌هاست. چراکه شما به عنوان صاحب یک شغل آنلاین تماماً وابسته به وب‌سایت خود هستید، به هزار و یک دلیل ممکن است وب‌سایت شما در سال‌های فعالیتتان دچار مشکل شود، اگر تیم طراح منتخب شما برای خدماتش هیچ پشتیبانی در نظر نگرفته باشد آن‌وقت برای رفع این مشکلات چه باید کرد؟

در این مقاله از راحت کد 5 مورد از مهم‌ترین نکاتی را که باید برای انتخاب شرکت طراحی سایت در نظر بگیرید بررسی کردیم. توجه داشته باشید که موفقیت و رشد کسب‌وکار شما تا حدود بسیار زیادی تحت تأثیر کیفیت وب‌سایت شماست در نتیجه نمی‌توان کیفیت طراحی را فدای هزینه کرد!

بسیاری از صاحبان مشاغل در شروع فعالیت خود سعی دارند تا با پایین نگه‌داشتن برخی هزینه‌ها مقدار بیشتری از سرمایه را صرف محصولات یا خدماتشان کنند، اما نباید فراموش کنید که سایت شما کانون اصلی برند شما و کیفیت بالای طراحی آن ضامن رشد و موفقیت روزافزون شماست. به همین دلیل است که معتقدیم نباید هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت، هزینه طراحی یا پایین بودن تعرفه خدمات را در لیست دلایل انتخاب یک تیم قرار دهید.

شرکت طراحی سایت

راحت کد یک شرکت طراحی سایت معتبر داخلی

اگر هیچ تخصصی در حوزه طراحی و ساخت سایت و اپلیکیشن ندارید بهتر است راه اندازه سایت خود را به یک تیم متخصص بسپارید. ما در راحت کد برای استارتاپ های نوپا شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم، کافیست طراحی سایت نوپای خود را به تیم طراحی وب‌سایت راحت کد بسپارید و دیگر هیچ نگرانی درباره برندینگ و سئو آن نداشته باشید. برای طراحی سایت در راحت کد دو انتخاب دارید. اولین گزینه طراحی یک سایت کاملاً اختصاصی برای شماست. طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما دارد اما حرفه‌ای و قابل ارتقاء است. گزینه دوم استفاده از سیستم‌های سایت ساز است که با استفاده از آن می‌توانید هزینه طراحی سایت را تا حدودی کاهش دهید.

برای مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش از شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راحت کد در حوزه‌های مختلف از جمله طراحی و ساخت سایت و اپلیکیشن، موشن گرافی، تیزر تبلیغاتی، سئو و دیجیتال مارکتینگ، ثبت شرکت و برند خود کافیست با ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید و یا عدد 2 را به شماره 1000206405 پیامک کنید تا کارشناسان 91001880-021 در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

 

چطور یک شرکت طراحی سایت انتخاب کنیم؟

You May Also Like